TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-24 - Nowe stanowisko w Best Western obsadzone

Best Western rozbudowuje swój zespół w Polsce. Nowo stworzone stanowisko Managera ds. Kontroli Jakości objęła Kamila Marat.

reklama


Kamila Marat posiada wieloletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Wcześniej pracowała m.in. dla Grupy Hotelowej Orbis, gdzie pełniła funkcję Managera ds. Kontroli Jakości w obiektach z segmentu business i leisure. W strukturach sieci odpowiada za koordynację i ocenę wszelkich czynności związanych z utrzymaniem odpowiedniego poziomu oferowanych usług, integrację nowych obiektów oraz szkolenie członków sieci z Programu Jakości Best Western.

"Utrzymywanie najwyższych standardów jest dla nas sprawą priorytetową. Przy tak intensywnym rozwoju sieci na polskim rynku nie mieliśmy wątpliwości, że kolejnym krokiem powinno być powołanie Managera ds. Kontroli Jakości na miejscu. Cieszymy się, że zespół wzbogacił się o kolejnego fachowca i zarazem miłośnika hotelarstwa" - mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę.

We wszystkich hotelach Best Western na świecie ocena jakości przeprowadzana jest przez ekspertów posiadających stosowną wiedzę i umiejętności. Kamila Marat jest pierwszą osobą w zespole, która ukończyła międzynarodowy program szkoleniowy prowadzony przez trenerów i specjalistów Best Western International w zakresie Globalnego Systemu Zapewnienia Jakości. Jako jedna z 16 kandydatów z całego świata, którzy uczestniczyli w szkoleniu, miała okazję zapoznać się ze szczegółowymi zasadami kontroli prowadzonymi przez sieć.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com