TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-12 - Wielka historia, Wielka przygoda w Wielkopolsce

Wielkopolska Organizacja Turystyczna uruchomiła kampanię promocyjną pod hasłem "Wielka historia. Wielka przygoda".

reklama


Akcja promuje cztery główne produkty turystyczne Wielkopolski: kulturalno-historyczny, tradycyjny, kolejowy oraz aktywny. Każdy obszar ma swój motyw graficzny i hasło promocyjne. Są to odpowiednio: "Otwórz się na historię", "Wkręć się w tradycję", "Kolej na przygodę" i "Skocz na weekend".

- Chcemy przedstawić Wielkopolskę jako kontynent magiczny, osadzony w niepowtarzalnych realiach, wytworzonych przez lata historii i tradycji. Ten region to swoisty azyl turystyczny, gdzie można przeżyć niezapomnianą przygodę oraz dotknąć wielkiej historii. Pragniemy zaprezentować to, co nas wyróżnia - mówi Ewa Przydrożny, dyrektor Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. - Z przeprowadzonych przez nas szczegółowych badań ruchu turystycznego wynika, że Wielkopolskę odwiedzają głównie ludzie w wieku 18-40 lat, przede wszystkim z wykształceniem wyższym, a celem ich podróży jest zwiedzanie i aktywny wypoczynek. To do tej grupy chcemy dotrzeć z naszą kampanią - dodaje.

W pierwszym etapie kampanii przygotowano nową stronę internetową i aplikację 3D. Następnie akcja będzie obecna w telewizji, internecie oraz na eventach. Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa CzArt.

Kampania, która będzie prowadzona w Polsce i za granicą (Wielka Brytania, Holandia, Niemcy) potrwa do końca 2013 roku. Akcja jest częścią większego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com