TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-25 - Polish Prestige Hotels rezygnuje z bonusu

Początek roku to dobry czas na kreślenie planów, podejmowanie decyzji, a także wprowadzanie pozytywnych zmian. Fundacja Polish Prestige Hotels, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Gości, od 1 stycznia 2013 roku wprowadziła wiele nowości do programu lojalnościowego Prestige Club.

reklama


Rynek konsumencki, jak również zmieniające się oczekiwania odbiorców, kreują potrzebę udoskonalania każdego produktu na rynku, w tym także programów lojalnościowych. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród członków Prestige Club, Fundacja PPH postanowiła zmodyfikować dotychczasowe zasady działania programu lojalnościowego Prestige Club, funkcjonującego w hotelach grupy Polish Prestige Hotels & Resorts.

Podstawową zmianą jest rezygnacja z bonusu w postaci nagrody (np. nocleg, kolacja) dla Gości, którzy uzyskali określoną liczbę punków i umożliwienie im dokonywania płatności za produkty i usługi dostępne w hotelach PPH przyznanymi punktami. Od 1 stycznia punkty będą stanowić swoistą walutę. W przypadku niewystarczającej liczby punktów na opłacenie wybranej usługi konieczna będzie dopłata pozostałej kwoty (gotówką lub kartą płatniczą).

Zmiany te podyktowane zostały pojawiającymi się przypadkami, w których Goście zapominali o możliwości wymiany swoich punktów na nagrody, co po upływie określonego czasu skutkowało przedawnieniem części zebranych punktów. Zaproponowane rozwiązanie pozwoli uniknąć takich sytuacji. Uatrakcyjnieniem programu lojalnościowego jest niewątpliwie wprowadzenie rabatu na pakiety usług oferowane przez hotele członkom Prestige Club. Punkty naliczane będą za usługi noclegowe i gastronomiczne także w pakietach i ofertach specjalnych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com