TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-05 - Chiaroscuro chce wejść do Polski

Sieć kawiarni Chiaroscuro zamierza podbić polski rynek. Dla pierwszego franczyzobiorcy została przygotowana specjalna oferta.

reklama


Sieć oferuje cztery formaty lokali: City, Travel, Mall i Corner. Pierwszy z nich to restauracjo-kawiarnia o powierzchni od 100 do 300 metrów kwadratowych, usytuowana w dużych miastach. Kawiarnie formatu Travel znajdują się na dworcach kolejowych, lotniskach czy stacjach benzynowych. Powierzchnia takich lokali nie przekracza 50 metrów kwadratowych. Mall to format znajdujący się w galeriach handlowych i zajmujący około 80 metrów kwadratowych. Chiaroscuro Corner jest niewielkim kącikiem kawiarnianym, który może funkcjonować przy ulicy czy w centrach handlowych.

Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 25 tysięcy euro. Żeby otworzyć lokal należy przygotować od 60 do 120 tysięcy euro. Na koszty składa się opłata licencyjna oraz wydatki konieczne na remont i przystosowanie lokalu do standardów sieci. Miesięczna opłata bieżąca wynosi 3% od obrotu netto.

Pierwsza kawiarnia pod szyldem Chiaroscuro powstała w 1999 roku we Florencji. Poza Włochami sieć jest obecna w Luksemburgu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Łotwie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com