TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pasażerowie British Airways mogą skorzystać z nowej usługi automatycznej rejestracji i odprawy. Przewoźnik zainwestował 5 mld funtów w zwiększenie komfortu podróży swoich klientów.
reklama
Linia lotnicza chce do minimum ograniczyć formalności związane z lotem. W przyszłości pasażerowie mają zyskać możliwość automatycznej rejestracji oraz elektronicznego przesłania karty pokładowej. Po nadaniu bagażu będą mogli udać się na pokład samolotu.
W tym miesiącu zaproszeni do przetestowania klienci wylatujący z Francji skorzystają z automatycznej odprawy. 24 godziny przed odlotem zostaną automatycznie odprawieni, zostanie im przypisane miejsce oraz otrzymają elektroniczną kartę pokładową.
Większa liczba podróżnych będzie mogła skorzystać z ułatwień w odprawach na wiosnę 2013 roku. Jeśli usługa przejdzie próby pomyślnie, wszyscy klienci British Airways zostaną objęci programem zautomatyzowanego procesu odprawy pod koniec 2013 roku.
Na tegoroczną jesień przewoźnik zaplanował również inne testy usług podnoszących jakość lotów. Usługi bagażowe zostaną sprawdzone w londyńskim Heathrow. Klientów premium, wysiadających z samochodu przy Terminalu 5, przywita opiekun. Zajmie się nimi również portier, który przetransportuje ich bagaż, a także będzie im towarzyszył aż do miejsca odprawy pasażerów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami