TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-23 - British Airways chce ograniczyć formalności związane z lotem

Pasażerowie British Airways mogą skorzystać z nowej usługi automatycznej rejestracji i odprawy. Przewoźnik zainwestował 5 mld funtów w zwiększenie komfortu podróży swoich klientów.

reklama


Linia lotnicza chce do minimum ograniczyć formalności związane z lotem. W przyszłości pasażerowie mają zyskać możliwość automatycznej rejestracji oraz elektronicznego przesłania karty pokładowej. Po nadaniu bagażu będą mogli udać się na pokład samolotu.

W tym miesiącu zaproszeni do przetestowania klienci wylatujący z Francji skorzystają z automatycznej odprawy. 24 godziny przed odlotem zostaną automatycznie odprawieni, zostanie im przypisane miejsce oraz otrzymają elektroniczną kartę pokładową.

Większa liczba podróżnych będzie mogła skorzystać z ułatwień w odprawach na wiosnę 2013 roku. Jeśli usługa przejdzie próby pomyślnie, wszyscy klienci British Airways zostaną objęci programem zautomatyzowanego procesu odprawy pod koniec 2013 roku.

Na tegorocznÄ… jesieÅ„ przewoźnik zaplanowaÅ‚ również inne testy usÅ‚ug podnoszÄ…cych jakość lotów. UsÅ‚ugi bagażowe zostanÄ… sprawdzone w londyÅ„skim Heathrow. Klientów premium, wysiadajÄ…cych z samochodu przy Terminalu 5, przywita opiekun. Zajmie siÄ™ nimi również portier, który przetransportuje ich bagaż, a także bÄ™dzie im towarzyszyÅ‚ aż do miejsca odprawy pasażerów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com