TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-30 - Rainbow Tours korzysta z inteligentnej technologii

Rainbow Tours rozpoczął stosowanie najnowszej technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, SALESmanago konstruuje unikatowy e-mail idealnie dopasowany do zainteresowań klienta i wysyła go w odpowiednim momencie do potencjalnego klienta. Dane pochodzącą z systemu rekomendacji Quartic.

reklama


Dynamiczne e-maile wysyłane z systemu SALESmanago osiągają o 300% wyższe współczynniki otwieralności a klikalności o około 400%, a także dobrze przekładają się na konwersję sprzedażową.

-Newslettery, które otrzymujemy często nie trafiają w nasze potrzeby. Dzięki technologii SALESmanago i systemowi rekomendacji Quartic jesteśmy w stanie zbadać preferencje klienta, który poszukuje wycieczek na naszej stronie internetowej, a następnie wysłać ściśle dopasowaną do jego potrzeb ofertę. Są to hotele i wycieczki, których nie oglądał na stronie, ale bardzo bliskie jego zainteresowaniom - mówi Michał Jaworski, E-commerce Dyrektor w Rainbow Tours.

Bardzo dobre parametry efektywnościowe dynamicznych e-maili związane są z rozpoznawaniem kiedy konkretny klient jest zainteresowany zakupem wycieczki jak również z indywidualną dopasowaną treścią e-maila tworzoną przez SALESmanago. Zawartość e-maila jest tworzona na podstawie analizy zachowania klienta na stronie WWW oraz ofert pochodzących z systemu rekomendacji Quartic.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com