TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-05-09 - Nowe narzędzie dla pasażerów linii lotniczych

Serwis AirHelp, poinformował o wprowadzeniu nowej funkcjonalności, która ma ułatwić proces starania się o rekompensatę za opóźniony lub odwołany lot.

reklama


Według zapowiedzi przedstawicieli serwisu, narzędzie umożliwia użytkownikom automatyczne przeszukiwanie skrzynki mailowej w celu znalezienia danych dotyczących lotów, które doświadczyły pewnych utrudnień (określonych w Rozporządzeniu (WE) 261/2004) w ciągu ostatnich trzech lat. Sprawdza ono także czy pasażerowi przysługuje odszkodowanie za odwołany lub opóźniony lot.

Ponadto, wybierając opcję przeszukiwania skrzynki mailowej, AirHelp generuje raport dotyczący podróży, którym można podzielić się ze znajomymi.

AirHelp działa obecnie w 11 krajach, a w listopadzie 2013 firma otworzyła w Gdańsku centrum doradztwa dla pasażerów linii lotniczych, które obsługuje klientów w języku polskim, angielskim, szwedzkim, duńskim, włoskim, rosyjskim, niemieckim i francuskim.

"Nasze nowe narzędzie umożliwiające przeszukiwanie skrzynek mailowych, sprawia że jesteśmy o krok dalej w kompleksowej obsłudze klienta. Co najważniejsze, możemy dotrzeć do lotów, które odbyły się do trzech lat wstecz" - mówi dyrektor generalny i współzałożyciel AirHelp, Henrik Zillmer. "Naszym celem jest pomoc pasażerom lotniczym. Ich satysfakcja i zadowolenie jest naszym nadrzędnym celem, dlatego też prowadzimy w ich imieniu cały skomplikowany proces roszczenia rekompensaty" - dodaje.

Prezentacja produktu odbyła się 6 maja 2014 roku w Nowym Jorku podczas TechCrunch Disrupt.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com