TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Trzeci Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych odbędzie się w dniach 19-21 września 2012 roku w Bydgoszczy. To kolejna już edycja wydarzenia, które ma służyć wymianie doświadczeń oraz poszerzaniu praktycznej wiedzy na temat światowych trendów w sprzedaży hotelu oraz gastronomii hotelowej.
reklama
W programie zjazdu znalazły się szkolenia dotyczące maksymalizacji przychodów z usług hotelarskich oraz gastronomicznych. Zostaną one poprowadzone przez osoby znane w środowisku hotelarskim i doświadczone zawodowo: między innymi Marcin Dragan - dyrektor zarządzający Profitroom oraz Jerzy Podeszewski - właściciel JSP Business Support, dyrektor operacyjny Hotelu Baltic Plaza w Kołobrzegu. Sponsorem generalnym Zjazdu jest HRS. Jego eksperci przedstawią między innymi statystyki sprzedaży internetowej oraz metody zarządzania sprzedażą hotelu.
Program konferencji
I. Maksymalizacja przychodów z usług noclegowych
Marcin Dragan - Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej. Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.
Jakub Ryznar - Trendy sprzedaży oferty hotelowej online - Europa i Polska.
Agnieszka Sapa - Opinie klientów - "przyjaciel" czy "wróg"? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012. W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?
II. Maksymalizacja przychodów z usług gastronomicznych w hotelu
Jerzy Podeszewski - Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku. Wizerunek gastronomii hotelowej - budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność. Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania. Konstruowanie ofert konferencyjno - bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.
Blanka Retmańska-Man - Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno -bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.
III. Pozafinansowe sposoby motywowania pracownika
Maciej Chabowski - Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika. Jak skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami