TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-06-14 - Promowanie Opola

Władze Opola przygotowały w tym roku dla turystów oraz odwiedzających miasto inwestorów kilkanaście tysięcy broszurek i informatorów. Według wyliczeń te wydawnictwa promocyjne kosztują każdego Opolanina ponad złotówkę rocznie.

reklama


Bożena Knapik-Kulesza, naczelnik opolskiego wydziału gospodarki i promocji wylicza, że rocznie dysponuje kwotą 290 tys. zł. Składki dla stowarzyszeń i związków, do których przystąpiło miasto pochłaniają 130 tys. Reszta przeznaczona jest na promocję. Obok koszulek, dzwoneczków, kubków, długopisów i notesów z logo Opola turystom proponuje się więc informatory poświęcone historii miasta, albumy ze zdjęciami najpiękniejszych zakątków Opola czy podstawowe informacje o opolskich przedsiębiorstwach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com