TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-03-08 - British Airways promuje się w Google+

Korzystając z popularności portali społecznościowych, po sukcesie na Facebooku, British Airways rozpoczyna działalność w Google+.

reklama


W przeciwieństwie do znanego profilu na Facebooku, strona na Google+ skupia się na dyskusjach i materiałach merytorycznych, dając internautom nowe możliwości. Dzięki portalowi klienci British Airways mają możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi użytkownikami portalu. Otwarte forum, na którym toczą się dyskusje na temat linii lotniczych i turystyki, przyciągnęło już ponad 130 tys. osób, w tym również wielu Polaków. Portal Google+ został zbudowany wokół systemu kręgów znajomych, umożliwiając interakcje osobom o zbliżonych zainteresowaniach takich jak podróże.

Według Richardy Bowden z Digital & Innovation Manager British Airways, przewoźnik dąży do innowacyjności nie tylko w przypadku usług lotniczych, ale także w rozwiązaniach technologicznych. Ważna jest także możliwość poznania opinii, komentarzy i oczekiwań klientów wobec firmy.

Dzięki możliwości synchronizacji Google+ z aplikacjami mobilnymi oferowanymi przez przewoźnika, pasażerowie mogą dzięki telefonowi komórkowemu dzielić się zdjęciami i filmami z podróży, a także na bieżąco komentować ofertę i serwis na pokładzie. Zdaniem Petra Ducheka z British Airways Commercial Manager Europy Środkowo - Wschodniej, dzięki Google+ możliwa jest weryfikacja aktualnych potrzeb pasażerów, obserwacja poziomu ich zadowolenia, a także - konfrontowanie z ofertą British Airways.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com