TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Korzystając z popularności portali społecznościowych, po sukcesie na Facebooku, British Airways rozpoczyna działalność w Google+.
reklama
W przeciwieństwie do znanego profilu na Facebooku, strona na Google+ skupia się na dyskusjach i materiałach merytorycznych, dając internautom nowe możliwości. Dzięki portalowi klienci British Airways mają możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi użytkownikami portalu. Otwarte forum, na którym toczą się dyskusje na temat linii lotniczych i turystyki, przyciągnęło już ponad 130 tys. osób, w tym również wielu Polaków. Portal Google+ został zbudowany wokół systemu kręgów znajomych, umożliwiając interakcje osobom o zbliżonych zainteresowaniach takich jak podróże.
Według Richardy Bowden z Digital & Innovation Manager British Airways, przewoźnik dąży do innowacyjności nie tylko w przypadku usług lotniczych, ale także w rozwiązaniach technologicznych. Ważna jest także możliwość poznania opinii, komentarzy i oczekiwań klientów wobec firmy.
Dzięki możliwości synchronizacji Google+ z aplikacjami mobilnymi oferowanymi przez przewoźnika, pasażerowie mogą dzięki telefonowi komórkowemu dzielić się zdjęciami i filmami z podróży, a także na bieżąco komentować ofertę i serwis na pokładzie. Zdaniem Petra Ducheka z British Airways Commercial Manager Europy Środkowo - Wschodniej, dzięki Google+ możliwa jest weryfikacja aktualnych potrzeb pasażerów, obserwacja poziomu ich zadowolenia, a także - konfrontowanie z ofertą British Airways.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami