TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-10-09 - Rainbow Tours doceniony za kampanie reklamowe

6 października podczas gali w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał 2 statuetki w konkursie Effie Awards 2014.

reklama


Srebrne Effie za kampanię "Zwierzaki" -Lato 2014 oraz Brązowe Effie za kampanię " Prawdziwa Egzotyka"-Egzotyka 2013/14. Są to wyróżnienia dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

Podczas kampanii "Zwierzaki" - Lato 2014 w reklamach pokazane zostały wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby - ponieważ każdy konsument to inne "wakacyjne zwierzę". W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, głos doskonale znany z filmów przyrodniczych.

"Prawdziwa egzotyka...to coś, czego nie widziałeś…"- celem tej kampanii było umocnienie wizerunku touroperatora w dziedzinie organizowania wycieczek egzotycznych, który ma w swojej ofercie największy wybór miejsc i sposobów na spędzenie urlopu. "Prawdziwa egzotyka" została doceniona przez jury i zdobyła Brązowe Effie.

W jednym i drugim przypadku kampania obejmowała: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w salonach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com

Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 170 kampanii. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com