TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-05-06 - Accor wprowadza udogodnienia dla gości

Accor wprowadza cyfrowe narzędzie, które ma na celu przyśpieszenie procesu zameldowania w hotelach.

reklama


Ten sposób witania goÅ›ci zostanie wdrożony przed koÅ„cem 2014 roku w 1 000. hoteli Grupy Accor na caÅ‚ym Å›wiecie. Pierwszym pilotażowym obiektem w Polsce, w którym goÅ›cie mogÄ… już skorzystać z usÅ‚ugi jest hotel Mercure Warszawa Grand.

Accor ogłosił wdrożenie na skalę światową rozwiązań cyfrowych, które zmienią powitanie gości w hotelach tej grupy. Zameldowanie w hotelu nie będzie wiązało się już z szeregiem formalności administracyjnych, dzięki czemu procedura stanie się znacznie szybsza.

Vivek Badrinath, Deputy Chief Executive Officer, Marketing, Digital Solutions, Distribution and Information Systems w Grupie Accor podkreÅ›la, że nowe narzÄ™dzie ma usprawnić proces zameldowania goÅ›ci. "Zdolność do nieustannego integrowania nowych technologii oraz poprawy sposobu obsÅ‚ugi goÅ›ci i funkcjonowania hoteli pozostaje w centrum naszej strategii innowacji. Accor korzysta z cyfrowej technologii stawiajÄ…c jÄ… w sÅ‚użbie swoich goÅ›ci na każdym etapie ich kontaktów z hotelem - przed, w trakcie i po ich pobycie - dostosowujÄ…c usÅ‚ugi do nowych zwyczajów konsumpcyjnych, które stajÄ… siÄ™ coraz bardziej mobilne i internetowe." - powiedziaÅ‚.

Dwa dni przed przyjazdem do hotelu goście otrzymują zaproszenie do zameldowania się w hotelu przez Internet, jeśli dokonali rezerwacji bezpośrednio w Accor lub jeśli są posiadaczami karty lojalnościowej W dniu przyjazdu gość otrzymuje powitalną wiadomość SMS potwierdzającą, że przygotowany pokój na niego czeka oraz zawierającą praktyczne informacje ułatwiające podróż (dojazd do hotelu, kody dostępu na parking hotelowy, itp.).

W momencie przyjazdu gościa do hotelu klucz jest już przygotowany i wydawany od razu, bez zwyczajowych, administracyjnych formalności. Pracownicy recepcji mają dzięki temu możliwość poświęcenia czasu na odpowiednie powitanie gości oraz zadbanie o ich potrzeby. W dniu wyjazdu, goście mogą szybko opuścić hotel. W celu wymeldowania się przekazują jedynie obsłudze swój klucz, co będzie oznaczało, że zwalniają pokój. Faktura zostanie im przesłana mailem.

Ta usługa, zaprojektowana we współpracy z hotelowymi zespołami operacyjnymi, będzie oferowana wszystkim posiadaczom kart lojalnościowych Le Club Accorhotels, kart abonamentowych oraz klientom dokonującym rezerwacji bezpośrednio na accorhotels.com, stronach poszczególnych marek, za pomocą aplikacji mobilnych, telefonicznie lub bezpośrednio w hotelu.

To nowatorskie, oryginalne i spersonalizowane powitanie zostanie wdrożone w hotelach wszystkich marek Accor i będzie dopasowane do ich oferty - w zależności od segmentu rynku, pozycjonowania i specyfiki obiektów.

Wdrażając na szeroką skalę to cyfrowe rozwiązanie, Accor proponuje usługę online, która jest zgodna z nowymi oczekiwaniami gości. Ponad dwa miliardy ludzi na świecie posiada obecnie Smartfony i prawie połowa z nich wykorzystuje telefony komórkowe do organizacji podróży.

Nowy system zostaÅ‚ sprawdzony w okoÅ‚o dwudziestu hotelach we Francji, Wielkiej Brytanii, WÅ‚oszech, Belgii i Holandii. UsÅ‚ugÄ™ wdrożono już w 60 hotelach w 13 krajach. Docelowo do koÅ„ca 2014 roku bÄ™dzie funkcjonowaÅ‚a w 1 000 hoteli, co stanowi niemal 30% caÅ‚ej sieci.

Kierownik projektu, Christine Pouletty twierdzi, że klienci są zadowoleni z tej usługi. "Innowacja ta polega na zapewnieniu gościom ciepłego, spersonalizowanego powitania oraz oszczędzania ich czasu dzięki nowym technologiom. Pierwsze informacje zwrotne uzyskane od hoteli wyposażonych w nowy system są bardzo zachęcające, ponieważ ponad 90% gości, którzy korzystali z tej usługi twierdzi, że są gotowi skorzystać z niej ponownie. Kolejki są coraz mniejsze, a hotelarze są bardziej dostępni dla swoich gości. Mogą poświęcić się całkowicie pełnieniu roli gospodarzy." - wyjaśniła.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com