TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-05-07 - W Accor sporo się dzieje

Ostatnie dni przyniosły trochę nowości dla grupy hotelowej Accor. Grupa otrzymywała nagrody, dochodziło do zmian personalnych, czy też powstania nowych hoteli.

reklama


Nowy Dyrektor Operacyjny hotelu Mercure Warszawa Centrum

Marcin Procajło, dotychczasowy Dyrektor hotelu ibis Łódź Centrum od 15 maja br. będzie pełnić funkcję Dyrektora Operacyjnego Hotelu Mercure Warszawa Centrum. Jego kariera w branży hotelarskiej rozpoczęła się w 1993 roku od stanowiska concierge w hotelu Jan III Sobieski. Przez kolejne lata zdobywał doświadczenie w wielu warszawskich obiektach. Od 2005 roku jest związany z Grupą Hotelową Orbis. Początkowo pełnił obowiązki Dyrektora hotelu ibis Warszawa Ostrobramska a następnie Dyrektora hotelu ibis Łódź Centrum. Procajło jest magistrem ekonomii
ze specjalnością Zarządzania Strategicznego.

Pullman z technologią Quadriga

Pullman, międzynarodowa marka Accor, wybrała firmę Quadriga jako partnera do stworzenia unikalnych technologii dla gości hoteli. W wyniku podpisanej umowy Quadriga będzie dostarczać szereg zintegrowanych systemów dla hoteli tej marki, takich jak dostęp do szybkiego Internetu oraz aplikacji mobilnych. Celem współpracy jest wdrożenie sieci osobistej Quadriga media™ (Personal Media Network) jako rozwiązania we wszystkich hotelach Pullman na całym świecie. Pullman Hotels & Resorts oferuje tym samym nowe podejście do gościnności, w której technologia odgrywa kluczową rolę. Personal Media Network usprawni komunikację gości i zapewni prawdziwie zintegrowane środowisko, w którym TV, smartfon i tablet są zsynchronizowane, dostarczając nieograniczoną liczbę informacji zarówno o tym, co się dzieje w hotelu, jak i w świecie.

Wyjątkowa umiejętność PMN stała się kluczowym elementem nowej koncepcji Pullmana "Connectivity by Pullman". Quadriga będzie teraz standardem dla marki. Pierwszymi hotelami, które zostaną wyposażone w nowe rozwiązania technologiczne są Pullman Paris Tour Eiffel i Pullman Brussels Midi.

Nowe hotele MGallery w Mediolanie

Grand Visconti Palace oraz Uptown Palace to nowe hotele MGallery położone w samym sercu europejskiej stolicy mody, Mediolanie. Dwa obiekty powiększyły dotychczasową bazę do 12 hoteli marki MGallery oraz potwierdziło dynamiczny rozwój sieci we Włoszech. Grand Visconti Palace to klasyczny i elegancki hotel, położony w zabytkowej części Mediolanu. Z większości okien 172 pokoi i apartamentów widoczny jest wspaniały ogród utrzymany we włoskim stylu, przekształcony ze starego dziedzińca, na którym w latach 20. XX wieku stał młyn. Hotelowa restauracja "al V piano" zlokalizowana na piątym piętrze oferuje "eno-gastronomiczną" podróż przez tradycyjne smaki i aromaty Włoch. Goście mogą skorzystać z sauny, łaźni tureckiej, jacuzzi, centrum fitness oraz 120 m kw. krytego basenu z widokiem na park. Hotel posiada zaplecze konferencyjne, w którym może pomieścić do 300 osób w 14 salach o powierzchniach od 55 do 249 m kw.

Hotel Uptown Palace jest zlokalizowany jest zaledwie kilka minut od słynnej w Mediolanie dzielnicy mody - Quadrilatero d"Oro. Dominującymi kolorami są odcienie beżu i brązu, które nadają wnętrzom uroku i szyku. Na najwyższym piętrze hotelu zlokalizowano apartament prezydencki, z widokiem na katedrę oraz panoramę Mediolanu. Wszystkie 158 pokoi oferują wysoki standard i komfort. Hotelowa restauracja zachwyci najbardziej wymagających smakoszy. W menu są tradycyjne dania regionu Lombardii oraz kuchni międzynarodowej.

Program Le Club Accorhotels z nagrodami Freddie Awards

Autorski program lojalnościowy Accor - Le Club Accorhotels został nagrodzony w dwóch kategoriach podczas tegorocznych Freddie Awards. Wprowadzone w 1988 r. Freddie Awards pozwalają członkom na ocenę hotelowych programów lojalnościowych. Goście określają, który z nich spełnia ich oczekiwania oraz oferuje najlepsze warunki.Użytkownicy programów oddają głosy w sześciu kategoriach, w trzech szerokościach geograficznych:



Nagrody przyznawane są w kategoriach: program, promocja, promocja czasowa, obsługa, elitarność oraz lojalnościowa karta kredytowa. Le Club Accorhotels zdobył wyróżnienia w kategoriach: Najlepszy hotelowy program lojalnościowy w Europie i Afryce oraz Najlepsza promocja programu lojalnościowego w Europie i Afryce, za kampanię Accorhotels Discovery Tour organizowana na profilu portalu społecznościowego Facebook.

Kampania promocyjna Discovery Tour odbyła się w październiku 2012 roku. Celem gry na profilu na Facebooku było poprawne umieszczenie obiektów Accor na mapie świata. Za każdą dobrą odpowiedź użytkownik otrzymywał dodatkowe 50 punktów w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels. Wśród osób, które udzieliły poprawnych odpowiedzi na wszystkie 10 pytań rozlosowano nagrodę w postaci dodatkowego 1 miliona punktów. Dzięki kampanii Accor dotarł do 10 milionów użytkowników na swoim profilu na Facebooku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com