TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-03-13 - Accor wzmacnia segment luksusowy

Jedna z głównych informacji przekazanych przez Grupę Accor podczas tegorocznych targów turystycznych ITB w Berlinie dotyczyła wzmocnienia segmentu luksusowego. Aktualnie w tym segmencie w sieci działa 300 obiektów (65000 pokoi) rozmieszczonych na całym świecie, z czego 42% znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, a 35% w kluczowych miastach Europy.

reklama


Plan Accor-u zakłada, że do 2015 roku w ofercie będzie 400 takich obiektów. Włączanie kolejnych hoteli do sieci będzie prowadzone w oparciu o strategię "asset light", uwaga zostanie skupiona na rynkach wschodzących - Ameryce Łacińskiej, Bliskim Wschodzie oraz Azji i Pacyfiku. Kluczowymi lokalizacjami w ekspansji będą Chiny, Wietnam
i Indonezja.

Otwarcie Pullman Dubai Deira City Centre

Hotel Pullman Dubai Deira City Centre znajduje się w dzielnicy Deira, blisko jednego z największych centrów handlowych miasta oraz międzynarodowego lotniska w Dubaju. Lokalizacja ta jest popularna wśród biznesmenów i turystów. Obiekt został poddany gruntownemu remontowi. Grupa Accor otwarciem Pullman Dubai Deira City Centre potwierdziła swoją strategię ekspansji na Bliskim Wschodzie.

Nowa lokalna marka Grand Mercure - Maha Cipta w Indonezji

Accor w zeszłym roku rozpoczął proces, który miał na celu zaadoptowanie marki Grand Mercure, na potrzeby lokalnych podróżników. Coraz częściej wśród gości poszukiwane są bardziej regionalne inspiracje i akcenty. Filozofia ta opiera się na uhonorowaniu i kultywowaniu lokalnych zwyczajów przy jednoczesnym zachowaniu autentyczności. Pierwszym hotelem Maha Cipta będzie Grand Mercure Jakarta Harmony, położony w samym sercu biznesowej dzielnicy Dżakarty. Nazwa nowej marki Maha Cipta oznacza "Najlepszą kreację" w języku indonezyjskim. Jej zadaniem będzie połączenie indonezyjskiego stylu, smaków i doświadczenia z wybranymi europejskimi akcentami. Goście będą mogli przekonać się o nowej koncepcji Maha Cipta w całym hotelu, za pośrednictwem czterech filarów: The Sense of Welcome, The Sense of Food and Beverage, The Sense of Wellness i The Sense of Culture & Discovery.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com