TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-04-08 - HolidayCheck nagradza hotele

W marcu po raz dziewiąty wręczono coroczne wyróżnienia dla najlepiej ocenianych hoteli na świecie. Użytkownicy portalu HolidayCheck zadecydowało o przyznaniu nagród HolidayCheck Award 389 hotelom, z których 9 to obiekty z Polski.

reklama


Ceremonia rozdania nagród odbyła się w Berlinie, tuż przed targami ITB. W imprezie udział wzięło ponad 500 gości, zarówno hotelarzy, jak i partnerów firmy HolidayCheck. Byli wśród nich także przedstawiciele polskich nagrodzonych hoteli.

"Tytuł jest przede wszystkim wielką nagrodą właśnie dlatego, że został przyznany przez samych gości. To tytuł, który jest dla nas jednym z najważniejszych wyróżnień, jakie do tej pory uzyskaliśmy. Ta nagroda to dowód na to, że idziemy w dobrym kierunku - a goście to dostrzegają. Cały zespół hotelu cieszy się z tego wyróżnienia." komentuje Barbara Bronicka-Jaskólska, dyrektor Hotelu Artus Prestige Spa Karpacz nagrodzonego tytułem HolidayCheck Award Numer 1 w Kraju.

"Każda opinia, zarówno ta pozytywna, jak i negatywna daje nam wiele informacji o tym, co robimy dobrze, a co powinniśmy jeszcze trochę poprawić. To również forma kontaktu z naszym gościem po pobycie. Wiemy na co nasi goście zwracają szczególną uwagę, co cenią, jak oceniają naszą obsługę i nasze usługi. Dzięki opiniom wiemy, co wpłynęło na ich decyzje o wyborze właśnie naszego obiektu. W zasadzie jedna opinia dostarcza nam wiele cennych informacji, dzięki którym możemy zaplanować nasze dalsze działania." - odpowiada Katarzyna Kaźmierczak, dyrektor działu sprzedaży i marketingu hotelu Primavera Spa & Conference.

"Każda opinia jest dla nas bardzo ważna. Z wielką radością i satysfakcją czytamy te pozytywne i miłe dla nas, jednak uważnie przyglądamy się również opiniom, w których goście zgłaszają swoje uwagi i zastrzeżenia. Tylko ten, kto nic nie robi się nie myli - dlatego wspólnie analizujemy i wyciągamy wnioski oraz staramy się korygować to, co gościom może przeszkadzać. Wiemy, że goście widzą więcej niż my, dlatego cenimy sobie wszystkie spostrzeżenia."
- dodaje Barbara Bronicka-Jaskólska

Nagrodzone hotele z Polski:



Aby znaleźć się w gronie hotelu wyróżnionych HolidayCheck Award 2014, hotele musiały zebrać co najmniej 40 recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy i uzyskać od oceniających stopień rekomendacji na poziomie minimum 90% oraz ocenę nie niższą niż 5 w 6-stopniowej skali.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com