TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-12-12 - Klienci wskazali najlepsze hotele

Goście hotelowi często wykorzystują różnorodne portale, aby wyrazić swoją opinię na temat odwiedzonego obiektu noclegowego. Tym razem, ranking najlepiej ocenianych przez klientów hoteli w 2013 roku przedstawił portal rezerwacyjny hotel.info.

reklama


Najlepiej ocenionym polskim hotelem okazał się Andel's Hotel z Łodzi. Wśród europejskich obiektów pierwsze miejsce przypadło hotelowi Holiday Inn w Leeds. Wyróżnionym przyznano symbol jakości "Top Rated Hotel 2013". W globalnym zestawieniu uwzględniono opinie 6 milionów klientów, którzy swoje opinie dodali o łącznie 250 tysiącach hoteli.

W konstruowaniu zestawienia obiektów, które świadczą najwyższy poziom usług wzięto pod uwagę hotele mające w ocenie klientów notę przynajmniej 8 na 10 możliwych punktów. Przyznany symbol jakości ma być szansą dla wyróżnionych na dodatkowe wzmocnienie pozytywnego wizerunku.

Najwyżej ocenione hotele w Polsce:

1. Andel's Hotel, Łódź
2. InterContinental, Warszawa
3. Hilton Warsaw and Convention Centre, Warszawa
4. Hilton Gdansk, Gdańsk
5. Hotel Dwor Oliwski, Gdańsk
6. Hotel La Petite, Gdańsk
7. Sheraton Poznan Hotel, Poznań
8. Podewils Old Town Gdansk, Gdańsk
9. Qubus Hotel Bielsko-Biała
10. The Westin Warsaw, Warszawa

Najwyżej ocenione hotele w Europie:

1. Holiday Inn Express Leeds-East, Leeds (UK)
2. Le Pinete, Clivio (Włochy)
3. Landhotel Garni Engelhard, Kirchheim am Ries (Niemcy)
4. Hotel Goritschnigg, Velden am Worthersee (Austria)
5. Kempinski Hotel River Park Bratislava, Bratysława (Słowacja)
6. Grand Resort Bad Ragaz, Bad Ragaz (Szwajcaria)
7.Cork International Airport Hotel, Cork (Irlandia)
8. andel's Hotel Łódź, Łódź (Polska)
9. Sofitel Brussels Europe, Bruksela (Belgia)
10. Hotel General, Praga (Czechy)



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com