TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-11-20 - Nowe rozwiÄ…zanie do promocji turystycznej

Amadeus został wybrany przez Europejską Komisję Turystyki do opracowania rozwiązania, które umożliwi promocję Europy jako destynacji turystycznej.

reklama


Mobilna aplikacja VisitEurope ma za zadanie wsparcie większości narodowych organizacji turystycznych krajów europejskich w przyciąganiu większej liczby podróżnych.

RozwiÄ…zanie jest częściÄ… strategii “Destination Europe 2020", która stanowi wspólnÄ… inicjatywÄ™ Komisji Europejskiej i ETC, majÄ…cÄ… na celu wzmocnienie wizerunku Europy na odlegÅ‚ych rynkach poprzez dziaÅ‚ania promocyjne oraz wdrażanie nowych technologii we współpracy z głównymi przedstawicielami branży.

VisitEurope dostarczy Europejskiej Komisji Turystyki platformę cyfrową do promocji Europy jako atrakcyjnego kierunku podróży: do końca tego roku aplikacja będzie dostępna do bezpłatnego pobrania na iPada w Stanach Zjednoczonych, a następnie w Argentynie, Brazylii, Chile i Kanadzie, przy równoczesnym wprowadzeniu globalnej wersji webowej.

RozwiÄ…zanie wykorzystuje technologiÄ™ wyszukiwania firmy Amadeus, która sprawi, że planowanie i samo podróżowanie stanÄ… siÄ™ bardziej atrakcyjne dla turystów korzystajÄ…cych z urzÄ…dzeÅ„ mobilnych. Ponadto aplikacja pozwoli podróżnym na dzielenie siÄ™ informacjami z wyjazdu za poÅ›rednictwem wybranych kanałów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.

"Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą inicjatywę wspólnie z liderem w dziedzinie technologii. Jest to ważny krok w naszej współpracy z Komisją Europejską i europejskimi firmami technologicznymi działającymi w branży turystycznej, takimi jak Amadeus. Jej celem jest zachęcenie większej liczby turystów z całego świata do odwiedzenia Europy" - mówi Eduardo Santander, dyrektor wykonawczy Europejskiej Komisji Turystyki.

"Technologie cyfrowe rewolucjonizujÄ… sposób, w jaki organizacje zarzÄ…dzajÄ…ce destynacjami (Destination Management Organisations - DMO) sprzedajÄ… i promujÄ… swoje produkty i usÅ‚ugi. JesteÅ›my pewni, że innowacyjna technologia platformy wesprze DMO w zwiÄ™kszaniu konkurencyjnoÅ›ci i wzmocnieniu swojej pozycji, przy wykorzystaniu nowych kanałów, takich jak mobilność. Nasza unikalna technologia wyszukiwania zwiÄ™kszy skuteczność Europejskiej Komisji Turystyki w zakresie przyciÄ…gania potencjalnych podróżnych do Europy, a udostÄ™pnianie treÅ›ci stanie siÄ™ jeszcze bardziej inspirujÄ…ce" - komentuje Francisco Pérez-Lozao Rüter.

"W pełni wspieramy inicjatywy podejmowane przez Europejską Komisję Turystyki w celu stymulacji konkurencyjności sektora turystycznego. Amadeus skupia się na innowacyjnych rozwiązaniach, które stanowią kluczowy element naszej działalności od ponad 25 lat. Dzięki naszemu doświadczeniu w dostarczaniu innowacyjnych technologii dla biur podróży na całym świecie, połączonemu z inwestycjami w BiR, jesteśmy gotowi wspierać branżę w sprostaniu nowym wyzwaniom ery cyfrowej" - mówi Svend Leirvaag, wiceprezydent Amadeusa.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com