TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-05-23 - Paulina Wrona w zespole Sound Garden Conference Center

Z początkiem maja 2013 r. do zespołu nowopowstającego w Warszawie hotelu konferencyjnego dołączyła Paulina Wrona. Do jej obowiązków należą m.in. sprzedaż usług konferencyjnych i korporacyjnych oferowanych przez Sound Garden Conference Center.

reklama


Ponadto Wrona zajmie się aktywną współpracą z organizatorami spotkań integracyjnych, konferencji, eventów, pokazów czy koncertów, prowadzeniem spotkań. Będzie też doradzała klientom hotelu, prezentowała jego ofertę, a także będzie odpowiedzialna za negocjacje i sprzedaż.

Z branżą eventową Paulina Wrona jest związana od kilku lat. W Fundacji Instytut Studiów Wschodnich do jej zadań należała m.in. pomoc w organizowaniu Forum Ekonomicznego w Krynicy Górskiej pod kątem logistyki transportu gości - polityków i przedsiębiorców międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako manager ds. sprzedaży w podwarszawskim obiekcie hotelowo-konferencyjnym Rancho Pod Bocianem, gdzie m.in. odpowiadała za przygotowywanie i prezentowanie ofert sprzedaży imprez, negocjacje, ustalanie wszelkich szczegółów logistycznych i organizacyjnych oraz realizację imprezy. Jako wolontariusz w Stowarzyszeniu Na Rzecz Demokracji pełniła funkcję specjalisty ds. organizacji szkoleń, gdzie do jej zadań należała kompleksowa realizacja szkoleń i konferencji. W ramach praktyk studenckich związana była m.in. z Hotelem Witkowski Okęcie, Hrabski w Falentach oraz działem marketingu TUI Centrum Podróży.

Paulina Wrona jest absolwentką turystyki i rekreacji w warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Ukończyła także wiele kursów związanych ze sprzedażą, zarządzaniem i rozwojem m.in. organizowanych przez Akademię PARP. Jak przyznaje, dział sprzedaży to najlepsze miejsce dla niej jako osoby kreatywnej, potrzebującej dynamicznego środowiska pracy, dającego możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i nieustannych wyzwań.

- Wysoko cenię sobie wartość kontaktów międzyludzkich i ich wpływ na globalny obraz firmy. Priorytetami są: kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu, profesjonalna sprzedaż usług oferowanych przez Sound Garden Conference Center, najwyższa dbałość o pozyskanie klientów oraz budowanie i utrzymanie poprawnych, długotrwałych relacji biznesowych - mówi Paulina Wrona.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com