TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W hotelach sieci Marriot uruchomiono nowy system usprawniający rejestrację gości grupowych. Wkrótce ruszy polskojęzyczna strona internetowa hotelu, gdzie można będzie znaleźć szereg informacji ułatwiających zorganizowanie spotkania.
reklama
Nowy system obsługi klienta pozwala na zaoszczędzenie czasu i komfort przy organizacji konferencji i wydarzeń specjalnych. Od momentu złożenia zapytania hotel w ciągu 24 godzin przedstawia klientowi wstępną ofertę.
Klienci na stronie serwisu szybko odnajdą informacje na temat szczegółów organizacji konferencji, plany sal konferencyjnych, wyjaśnienia dotyczące stosowanych przy organizacji eventów określeń, a także listę niezbędnych do organizacji eventu elementów.
Wszystkich gości rejestruje się przed przyjazdem za pomocą specjalnie przygotowanych formularzy, aby wyeliminować ewentualne błędy w nazwiskach oraz skrócić czas oczekiwania na zakwaterowanie.
Według nowej koncepcji każdy klient od początku do końca wszystkie sprawy załatwia z jedną osobą. Czyli do klienta przypisany jest pracownik który służy pomocą przy organizacji eventu, dba o detale, koordynuje prace ze wszystkimi działami w hotelu, odpowiada za przygotowanie wydarzenia.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami