TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-11 - Hotele jak klejnoty

Bulgari, marka która powstała w 1984 roku, kojarzona jest na świecie głównie z ekskluzywną biżuterią projektowaną dla bogatych klientów. Firma największe sukcesy odnosiła w latach 50. i 60. XX wieku, kiedy udało jej się stworzyć unikatowy, jubilerski styl oraz filozofię opartą na holizmie. Dla każdego projektu marki budowano wyjątkowe portfolio.

reklama


Bulgari postanowiła w 2006 roku zainwestować w branżę turystyczną. Marka zajęła się budową luksusowych hoteli Bulgari Hotels & Resorts. Obecnie obiekty należące do firmy znajdują się między innymi na Bali, Milan i Londynie. W 2015 roku zostanie otwarty hotel w Szanghaju. Bulgari nie poprzestała na działalności hotelarskiej. W Japonii marka uruchomiła sieć luksusowych restauracji we włoskim stylu.

Podczas tworzenia hoteli, marka kierowała się zasadą indywidualnego podejścia. Z jubilerstwa zaczerpnięto pryncypium. Dzięki ręcznemu szlifowaniu kamieni szlachetnych wydobywa się ich prawdziwe, unikalne piękno. Podobnie jest w przypadku hoteli Bulgari, które charakteryzuje niezwykły klimat. Stylistyka każdego z obiektów została dostosowana do jego lokalizacji. Dzięki temu hotel współgra z okolicą, w której się znajduje i wydobywa jej piękno i elegancję.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com