TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-06-21 - Marketing internetowy - wizytówka Twojego hotelu w sieci

Wykorzystanie Internetu do komunikacji marketingowej z roku na rok staje się coraz istotniejsze. Zarząd Fundacji Polish Prestige Hotels, koordynującej programem marketingowym Polish Prestige Hotels & Resorts, zatwierdził strategię marketingową, opierającą się głównie na działaniach internetowych.

reklama


"Stawiamy na social media. Ludzie dużo czasu spędzają w serwisach społecznościowych i komunikacja w tych kanałach jest bardzo prosta, a my chcemy wiedzieć, co interesuje naszych Gości, co cenią oni w naszych hotelach, a co możemy poprawić, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania" - mówi Monika Trojan, Specjalista ds. Marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels.

Fan Page PPH&R na Facebook’u istnieje od końca 2010 roku, ale w ostatnim czasie widać wyraźne ożywienie, zarówno w jakości publikowanych postów, jak i w reakcjach fanów. W ostatnich dniach założony został także profil na Google+ oraz kanał na YouTube. "W najbliższym czasie założymy również profile na Wikipedii i Pinterest. Wszystko po to, aby naszym Gościom łatwiej było dotrzeć do nas, a nam do nich" - dodaje Monika Trojan.

Wszystkie hotele zrzeszone w Polish Prestige Hotels & Resorts mają swoje profile na platformie Foursquare, która umożliwia wirtualny check-in, czyli zakomunikowanie znajomym o aktualnym miejscu pobytu użytkownika. Oprócz działań w social mediach, planowane są także liczne kampanie promocyjne i akcje, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com