TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Winobranie stało się wizytówką Zielonej Góry. Już kilka miesięcy przed rozpoczęciem imprezy turyści rezerwują miejsca w hotelach.
reklama
Podczas winobrania często odwiedzane jest też Centrum Informacji Turystycznej na zielonogórskim deptaku. Do biura przychodzą goście z Krakowa, Poznania i Górnego Śląska, a w weekendy także Niemcy i Holendrzy. Lidia Dudek-Smulewicz z Centrum Informacji wyznała - I pytają z mety o zielonogórskie wino. To właśnie po to tu przyjeżdżają, chcą skosztować lokalnych wyrobów. Niektórzy są zaskoczeni, kiedy wyjaśniamy, że nasze wino w sprzedaży będzie dopiero za rok. Dodaje, że turyści mogą nabyć inne pamiątki związane z Zieloną Górą. Najlepiej sprzedają się gadżety z ratuszem i Palmiarnią.
Z kiosku multimedialnego spod Hotelu Śródmiejskiego można bezpłatnie wysłać e-kartkę. Na e-kartach turyści piszą najczęściej, że jest miło, chwalą dobry klimat imprezy, ale podkreślają, że jest drogo. Chodzi tu zwłaszcza o ceny jedzenia. Turyści rozczarowani są również niewystarczającymi informacjami na temat imprez, a także brakiem zielonogórskiego wina podczas święta, które przecież jest mu poświęcone.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami