TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na sierpień zaplanowane zostały badania marketingowe w pociągach TLK i niektórych pociągach międzynarodowych. Organizatorem jest PKP Intercity. Zebrane dane umożliwią przygotowanie przez przewoźników oferty odpowiadającej zainteresowaniu pasażerów danymi kierunkami.
reklama
Od 8 do 14 sierpnia 2011 w wytypowanych pociągach, badana będzie liczba osób wsiadających i wysiadających, na poszczególnych stacjach.
Jak mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity - Badania wykonają akredytowani ankieterzy, którzy na pokładach pociągów odnotują relacje podróży pasażera, zastosowaną taryfę i inne informacje zamieszczone na bilecie. Każdy pociąg będzie objęty badaniem w całej relacji.
Uzyskane dane pozwolą na opracowanie optymalnego, dobranego indywidualnie do potrzeb klientów nowego rozkładu jazdy. To na ich podstawie przygotowywane są zestawienia pociągów pod względem dostępnych miejsc, czy zastosowanej taryfy.
Wspomniane badania marketingowe przeprowadzane są cykliczne w pociągach współfinansowanych z budżetu, w ramach umowy o świadczeniu usług publicznych, zawartą pomiędzy PKP Intercity, a Ministrem Infrastruktury.
Wkrótce mają odbyć się także coroczne badania satysfakcji klientów z usług, które oferuje PKP. Analizy obejmą również pociągi kategorii Express i Express InterCity (EIC).
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami