TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-19 - Samoobsługa w samolocie na topie

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS są pierwszym przewoźnikiem na świecie, który otrzymał od IATA platynowy status Fast Travel Award.

reklama


Oznacza to, że SAS oferują swoim pasażerom podczas podróży ponad 80% wybranych rozwiązań samoobsługowych IATA. Aby danej linii mógł zostać przyznany platynowy status, minimum 80% oferowanych przez nią produktów musi zawierać różne rodzaje opcji samoobsługowych, z których pasażerowie mogą korzystać podczas podróży. SAS spełniają ten wymóg bez problemu i właśnie dlatego zostały pierwszą linią lotniczą, której przyznano ten status.

"Jesteśmy bardzo dumni z tego, że IATA przyznała nam ten status. Intensywnie pracujemy, aby stale poprawiać i opracowywać rozwiązania, dzięki którym podróżowanie z nami jest łatwiejsze i wygodniejsze. Decyzja IATA wyraźnie potwierdza, że jesteśmy linią lotniczą przodującą w nowych rozwiązaniach, które pozwalają zaoszczędzić czas", mówi Philip Wågnert, szef Działu Produktu i Rozwoju w SAS.

Celem IATA jest doprowadzenie do sytuacji, w której przed 2020 rokiem 80% wszystkich pasażerów linii lotniczych będzie mieć możliwość wybrania podczas podróży opcji samoobsługowych. Oznacza to, że pasażerowie będą mieć do dyspozycji szereg możliwości pozwalających im na łatwiejsze i szybsze zakończenie procesu związanego z podróżą lotniczą.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com