TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Siec KFC postanowiła dostosować się do potrzeb jeszcze szerszej grupy konsumentów. Uruchamia więc pierwszy lokal KFC Select, którego menu ma spowodować przyciągnięcie nowej grupy klientów.
reklama
Nowy pomysł polega na rozszerzeniu dotychczasowej oferty tak, aby restauracje chętniej były wybierane przez ludzi młodych mieszkających w dużych miastach. Sieć wychodzi na przeciw ich oczekiwaniom, włączając do tradycyjnej oferty nieco inne dodatki. Pierwsze tego typu lokale pojawią się w Toronto w Kanadzie. Jeśli pomysł się przyjmie, to kolejne restauracje pojawią się w innych lokalizacjach.
KFC nie zamierza rezygnować z najbardziej charakterystycznych potraw, jakie serwuje swoim klientom. W ofercie pozostaną więc dania z kurczaka, zmieni się jedynie sposób ich podania. W nowych lokalach, w ofercie pojawi się ryż, sałatki i burrito. Dotychczasowe menu wzbogacą również dania kuchni meksykańskiej oraz desery.
Przedstawiciele KFC nie wykluczają, że jeśli pomysł się przyjmie, to być może menu zostanie wzbogacone także w tradycyjnych lokalach należących do sieci.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami