TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-09 - Co Groupon oferuje klientom Mati Word Holidays

Klienci, którzy wykupili za pośrednictwem Grouponu jedną z ofert Mati World Holidays, i których zaplanowane wyjazdy zostały odwołane, otrzymają od serwisu do wyboru dwie opcje:

reklama


Propozycję innej dowolnej oferty turystycznej z katalogu Last Minute na Grouponie, obejmującego oferty różnych biur podróży. Przy wyborze oferty o pełnej wartości podstawowej ceny imprezy, na którą wykupiony został kupon, klienci nie będą musieli dodatkowo dopłacać, zaś jeśli wartość oferty będzie wyższa, należy dopłacić różnicę. Groupon nie zwraca różnicy w przypadku wyboru oferty tańszej.

lub

Pełny zwrot do 100% ceny podstawowej imprezy, w przypadku braku zainteresowania ofertą zastępczą. (Zagwarantowany zwrot nie obejmuje usług zakupionych indywidualnie bezpośrednio w Mati World Holidays i nie uwzględnionych w ofercie podstawowej. Adresatem tych roszczeń może być jedynie Mati World Holidays lub beneficjent ubezpieczenia, którym po ogłoszeniu oficjalnej upadłości biura jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego).

Informacje o szczegółowej procedurze zamiany wycieczki na inną lub ewentualnego zwrotu pieniędzy została dziś przekazana wszystkim zainteresowanym klientom w specjalnym mailingu.

- Opracowując powyższe propozycje ponownie potwierdzamy w praktyce, jak ważne jest dla nas dobro naszych klientów oraz ich bezcenne zaufanie i bezpieczeństwo. Jest to niestety już drugi taki przypadek tego lata, z jakim przychodzi nam się zmierzyć, a kolejny w "czarnej serii" upadków na polskim rynku touroperatorów i przewoźników czarterowych. Czujemy się jednak w obowiązku pomóc naszym klientom w tej trudnej chwili i chcemy dołożyć wszelkich starań, aby ograniczyć przykre doświadczenia do minimum. - komentuje Artur Bednarz, PR Manager Groupon Sp. z o.o.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com