TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W piątek 12 września 2014 roku, w Opolu podsumowano kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej pn. "Bajkowy urlop w Polsce".
reklama
W trakcie imprezy podsumowano dotychczasowe działania zrealizowane w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2010-2014. Celem tego przedsięwzięcia była promocja turystycznych atrakcji Polski w kraju i za granicą. Kampania promocyjna miała na celu nie tylko zachęcenie do odwiedzenia Polski, ale także przełamanie stereotypów i pokazanie Polski nowoczesnej, inspirującej, z unikatowymi walorami turystycznymi. Polska promowana była, jako kraj młody duchem, który stawia na kreatywność i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania.
Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem", to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywały się one od czerwca do września 2014 roku i były okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu, ale przede wszystkim pokazania potencjału turystycznego poszczególnych regionów.
Na specjalnie przygotowanej scenie na Pl. Kopernika w Opolu, w ramach dodatkowych atrakcji towarzyszących tej akcji, była możliwość spróbowania swoich aktorskich sił pod okiem Katarzyny Cichopek i odegrania scenki inspirowanej walorami turystycznymi regionu. Inscenizacjom towarzyszyła bajkowa aranżacja i rekwizyty nawiązujące do bajkowego motywu, który był stosowany w reklamach opolskiego w trakcie kampanii realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną. Każda z osób, która odważyła się przedstawić "bajkową scenkę", inspirowaną atrakcjami turystycznymi regionu, ma szansę zostać prawdziwą gwiazdą - twarzą województwa opolskiego.
Plenerowe imprezy w poszczególnych województwach będą mieć bowiem kontynuację w ramach - tym razem już ogólnopolskiego - konkursu "Zostań twarzą regionu". Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej. W każdym z regionów wyłonione zostanie - w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury - po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji. Ich autorzy, laureaci konkursu, będą mogli zobaczyć się na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie twarzregionu.pl.
Warto dodać, iż dzień 12 września 2014 roku był swego rodzaju świętem turystyki na Opolszczyźnie. Tego dnia, w ramach opolskiej edycji kampanii "Bajkowy urlop w Polsce", oprócz sceny na Placu Kopernika przy Galerii Handlowej Solaris w Opolu, zorganizowano konferencję w Hotelu "Szara Willa", podczas której podsumowano założenia oraz zrealizowane cele projektu "Promujmy Polskę Razem".
Polską Organizację Turystyczną reprezentował m.in. jej wiceprezes - Bartłomiej Walas. Natomiast województwo opolskie reprezentowała członkini zarządu województwa opolskiego - Barbara Kamińska. Po konferencji wręczono także certyfikaty, statuetki oraz zestawy "Opolskiej Porcelany" dla laureatów konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Opolskiego 2014 Certyfikat OROT, którego organizatorem była Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna. Zwycięzcami konkursu są:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami