TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-09 - Telepizza stawia na franczyzę

- Działalność pod znaną i sprawdzoną marką może przynieść wiele korzyści - przekonuje zarząd Telepizzy. Jednym z elementów tegorocznej strategii firmy jest bowiem zachęcenie restauratorów z różnych miast w Polsce, do działalności pod szyldem hiszpańskiej marki. Władze spółki oczekują, iż dzięki atrakcyjnym warunkom franszyzy, know-how, działaniom marketingowo - reklamowym i przede wszystkim znanemu i popularnemu produktowi, uda się im przyciągnąć właścicieli lokali do przyłączenia się do ich sieci.

reklama


Rozwój marki w Polsce opiera się w dużej mierze na pozyskiwaniu partnerów, posiadających własne lokale, którzy przyłączyłyby się do sieci. Jest jeszcze wiele atrakcyjnych miejscowości, gdzie można mieć swoją Telepizzę. Władze spółki liczą, że jeszcze przed EURO uda im się z finalizować kilka takich umów.

Jak twierdzi Iwona Olbryś, dyrektor Generalny Telepizza Polska, takie działania są popularną praktyką na całym świecie. - Prowadzimy już zaawansowane rozmowy z kilkoma właścicielami restauracji, którzy są zainteresowani prowadzeniem swoich lokali pod naszą nazwą. Wielu kolejnych dzwoni do nas z pytaniami jak to zrobić. Adaptacja lokalu do wymagań sieci Telepizza jest znacznie tańszą inwestycją niż otwarcie nowego, oraz wymaga mniej czasu. W ciągu kilku tygodni jesteśmy w stanie przeprowadzić niezbędne działania, umożliwiające dostosowanie lokalu do potrzeb jakości i wizerunku Telepizza - zakończyła Iwona Olbryś.

Dla chętnych do przyłączenia się do sieci, Telepizza przygotowała atrakcyjne pakiety pomocowe i specjalne ulgi. Dodatkowo, spółka zaplanowała już liczne działania związane ze zbliżającym się EURO 2012.

Łącznie Telepizza posiada 115 lokali w Polsce, z czego 60 to lokale będące własnością 43 franczyzobiorców, którzy po sukcesie jednego lokalu, wchodzili w posiadanie kolejnych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com