TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W dniu 22 listopada w warszawskim hotelu Best Western Felix odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza.
reklama
Tematem spotkania był Revenue Management - zasady analizy konkurencji, oraz innych danych rynkowych. Szkolenie miało dwie części. W pierwszej hotelarze zostali zapoznani z podstawowymi definicjami RM - wskaźniki, segmentacja, kanały dystrybucji, cennik. Druga część pt. "Podstawowe metody optymalizacji" pokazała uczestnikom jak optymalizować frekwencję, jak zarządzać kontraktami, ceną, czy mixem klientów.
Spotkanie prowadziła Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych fachowców w tej dziedzinie w Polsce, na co dzień RM w Louvre Hotels Group.
Spotkanie sponsorowała firma Micros Fidelio.
Kolejne, ostatnie w bieżącym roku szkolenie w ramach Akademii Hotelarza odbędzie się 4 grudnia. Będzie poświęcone Marketingowi i sprzedaży w hotelarstwie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami