TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-27 - Internauci wybierali Itakę

W internecie, aż roi się od opinii niezadowolonych, rozczarowanych z powodu nieudanych wakacji klientów biur podróży. Przygotowanie dobrej oferty to klucz do sukcesu. Z kolei zadowolenie turystów to podstawa dobrej sprzedaży.

reklama


Agencja kreatywna OX Media na podstawie opinii z pierwszych 10 wyników wyszukiwania w Google, postanowiła sprawdzić jak z reputacją w sieci radzą sobie biura podróży. Pod uwagę wzięto wyszukiwanie ograniczone do ostatnich 6 miesięcy.

Im bliżej wakacji, tym większe zainteresowanie turystów opiniami na temat organizatorów, którym chcą powierzyć swój wypoczynek. Jak pokazują statystyki klienci z myślą o letnich wakacjach rozpoczynają wyszukiwanie już w marcu. Z kolei w poszukiwaniu oferty zimowej, największą aktywność obserwuje się w styczniu. Z zestawienia wynika, że najwięcej osób poszukuje opinii dotyczących biura Itaka. Z kolei zainteresowanie recenzjami na temat wyjazdów organizowanych przez TUI i Alfa Star jest o połowę mniejsze.

Najwięcej pozytywnych opinii internautów odnotowano dla Rainbow Tours i Grecos Holiday, tuż za nimi uplasował się Alfa Star. Większy odsetek negatywnych opinii internautów, w porównaniu do pozytywnych odnotowali Ecco Holiday i Neckermann.

Analizując zestawienie wyraźnie widać, że wśród wypowiedzi odnoszących się do zgodności oferty z opisem przeważają negatywne wypowiedzi, u wszystkich touroperatorów. Najbardziej atrakcyjne cenowo przedstawiają się wycieczki Rainbow Tours, a najmniej Itaki. Mimo, iż opieka rezydentów biura TUI pozostawia wiele do życzenia zdaniem internautów, wielu z nich i tak zdecydowałoby się skorzystać z usług touroperatora kolejny raz.

Klienci biur podróży bardzo wysoko cenią sobie zgodność oferty z opisem w katalogu. Wypoczywając za granicą, w egzotycznym kraju bardzo ważna jest też profesjonalna opieka rezydentów. Wyżywienie, zakwaterowanie, przystępna cena to czynniki, które podnoszą ocenę organizatora w oczach internautów. Spełnienie wszystkich tych warunków może zagwarantować sukces, a przede wszystkim zachęcić klienta do ponownego wyboru naszej oferty.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com