TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-04-19 - 3 spotkanie Akademii Hotelarza

W hotelu Best Western Felix, przy ulicy Omulewskiej w Warszawie odbyło się trzecie już w tym roku spotkanie z cyklu Akademia Hotelarza. Na specjalnie przygotowanych warsztatach poruszono kwestie organizacji pracy w hotelu oraz jak zarządzać personelem. Zainteresowani mogli także zasięgnąć porad w zakresie sprzedaży i marketingu hotelowego.

reklama


W cyklu szkoleń przedstawiono m.in. zasady wynagradzania z uwzględnieniem koncepcji pracy zespołowej, zasady wynagradzania działu sprzedaży, gastronomii, a także metodologię systemów prowizyjnych. Okazało się, że teoria ta świetnie sprawdza się także w praktyce. Przybliżono także podstawowe zjawiska z zakresu skutecznego marketingu w hotelarstwie. Omówiono metody wyliczania food costu - wskaźnika określającego stosunek kosztów zużytej żywności do przychodu ze sprzedaży żywności), beverage costu - wskaźnika określającego stosunek kosztów napoi do przychodów ze sprzedaży napoi), czy average chuck - średniego rachunku na gościa). Uczestnicy mogli uzyskać odpowiedzi na najbardziej nęcące ich pytania np. jakie czynniki wpływają na zwiększenie sprzedaży usług w hotelu?

Wśród specjalistów prowadzących wykłady są: Elżbieta Nitsze, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Elbest Hotels, Janusz Mitulski, partner w zespole doradztwa hotelowego Horwath HTL w Polsce, Andrzej Przeniosło, dyrektor operacyjny powstającego pięciogwiazdkowego Grand Hotelu w Iławie oraz Ewa Szczepańska, dyrektor Baltic Plaza Medi&Fit Hotel**** w Kołobrzegu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com