TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W środę rozpoczną się VI Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013. W dniach 2-4 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie przedstawiciele branży spotkają się z producentami, dystrybutorami i dostawcami rozwiązań, które mają zastosowanie w sektorze hotelarskim.
reklama
Zarządzający obiektami noclegowymi będą mogli również wziąć udział w 12 szkoleniach i warsztatach poświęconych problematyce marketingu, zarządzania i obsługi klienta.
Wicepremier i Minister Gospodarki Janusz Piechociński objął Targi Honorowym Patronatem. Ich uroczyste otwarcie odbędzie się 2 października o godzinie 10.00 na scenie targowej. Wtedy też nagrodzeni zostaną laureaci prestiżowego konkursu Ministra Gospodarki na najbardziej przedsiębiorczą firmę, eksportera i innowatora.
3 października zostanie rozstrzygnięty konkurs na najlepszą ofertę Targów WorldHotel 2013 współorganizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Zwycięzcom zostanie przyznane unikalne logo "The Best of WorldHotel 2013".
Wszystko dla hotelu
Wśród niemal 100 wystawców zaprezentują się producenci i dystrybutorzy posiadający pełen wachlarz rozwiązań dla różnego typu obiektów noclegowych, zarówno dla dużych hoteli, butikowych, pensjonatów, jak i obiektów SPA&Wellness. Będą dostępne oferty z sektorów takich jak: wyposażenie i wystrój wnętrz; tekstylia i galanteria hotelowa; housekeeping; rozwiązania informatyczne; infrastruktura rekreacyjna; SPA&Wellness. W tegorocznej edycji wydarzenia do grona wystawców dołączyły również firmy dostarczające wyposażenie do sal restauracyjnych
i barów, sal konferencyjnych, a także do "hoteli przyjaznych rodzinie".
Obecni będą producenci i dystrybutorzy sprzętu kuchennego, mebli, oświetlenia, zaplecza restauracyjnego - od maszyn i urządzeń gastronomicznych poprzez meble ze stali nierdzewnej, zmywarki po zastawy stołowe i sztućce. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą akcesoriów dla hotelowego centrum rekreacyjnego czy rozwiązań w zakresie nowoczesnej stylizacji wnętrz.
Na WorldHotel pojawią się także przedstawiciele firm oferujących usługi dla hoteli, m.in. pralnicze czy utrzymania czystości, a także spółki dostarczające oprogramowanie, usługi z zakresu rachunkowości zarządczej oraz doradztwa finansowego.
Na bieżąco z trendami - szkolenia i warsztaty
W założeniu organizatora, firmy MT Targi Polska, targi mają być nie tylko miejscem prezentacji oferty wystawców, ale również platformą do wymiany poglądów, rozmów z innymi profesjonalistami i możliwością poszerzania wiedzy. W czasie trzech dni imprezy odbędzie się łącznie 12 szkoleń, warsztatów i wykładów, które pozwolą poznać najnowsze trendy w zarządzaniu czy działaniach marketingowych.
Pierwszego dnia odbędzie się szkolenie pt. "Hotel - opłacalna inwestycja. Skuteczny marketing obiektu hotelowego" organizowane przez Akademię Hotelarza we współpracy z Horwarth HTL.
W trakcie dwóch sesji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak analizować potencjał rynku lokalnego, jakie ryzyka związane są z realizacją inwestycji, a także jak prowadzić skuteczny marketing obiektu hotelowego. Natomiast Orbis Grupa Hotelowa przybliży zagadnienie franczyzy na seminarium pt. "Franczyza sposobem na rozwój i efektywne zarządzanie hotelem".
Podczas drugiego dnia targów odbędzie się cykl wykładów "Zapach pieniądza w hotelarstwie", prowadzony przez Projekt Hotel Sp. z o.o. i Partnerzy. W trakcie spotkań prelegenci omówią przykłady najpiękniejszych hoteli w Polsce i na świecie, które mogą stanowić punkt odniesienia przy projektowaniu wnętrz. Przedstawione zostaną zasady kreacji produktu hotelowego, a specjaliści odniosą się do aromamarketingu i jednolitego systemu księgowania.
Przedstawiciele Spa Inspirations poprowadzą seminarium pt. "3 sposoby na dochodowe spa hotelowe, czyli jak zwiększyć ilość klientów". Z kolei Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Astmę i Choroby Alergiczne wygłosi wykład pt. "Hotel przyjazny dla chorych z alergiami - europejski certyfikat ECARF".
Trzeciego dzień targów odbędzie się Akademia eTravel - prelekcja dla przedstawicieli branży hotelarskiej z podstawowego zakresu marketingu online, którą poprowadzi agencja promocji iMedia NOW. Głównymi zagadnieniami, na które zostanie położony nacisk, będą marketing oraz wykorzystanie najpopularniejszych i najskuteczniejszych internetowych narzędzi promocji w branży hotelarskiej i turystycznej. Całość oparta będzie na praktycznych przykładach, poradach i inspiracjach dla hoteli i obiektów noclegowych.
Każdego dnia targów odwiedzający mogą również wziąć udział w warsztatach kawowych. Akademia Kawy/ AproTrade przybliży tajniki parzenia kawy oraz historię tego napoju.
Osoby, które nie dokonały rejestracji online mogą zarejestrować się na miejscu. Zakupiony bilet wstępu upoważnia również do zwiedzania V Targów Event oraz I Targów Christmas Expo, które odbędą się równolegle z Targami WorldHotel. Więcej informacji na stronie www.worldhotel.pl
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami