TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zarząd lotniska Warszawa-Modlin wystosował wczoraj pismo do ERBUD SA wzywające generalnego wykonawcę do przedstawienia do dnia 20 lutego 2013 roku harmonogramu napraw.
reklama
Harmonogram ma obejmować obydwa progi drogi startowej w technologii polegającej na sfrezowaniu nawierzchni z betonu cementowego na głębokości 26 cm z nakładką z betonu cementowego C 35/45 o grubości 26 cm, przy czym harmonogram ten powinien być zbieżny (również pod kątem czasu wykonania) ze standardami rynkowymi. Zarząd Spółki zaznacza, że termin wykonania napraw 141 dni jest nieakceptowany. Nieprzekraczalny termin ich zakończenia wyznaczony przez Zarząd Spółki to 31 maja 2013 roku.
W razie nieprzedstawienia takiego harmonogramu w wyznaczonym terminie, Spółka zastrzega sobie wykonanie uprawnień przysługujących z rękojmi, gwarancji jakości, a także prawa do powierzenia wykonania napraw na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy innemu podmiotowi zdolnemu do wykonania napraw w wyznaczonym terminie.
Wybór technologii naprawy oraz realny czas ich wykonania (oparty na danych rynkowych i wcześniejszym harmonogramie prac ERBUD SA) został poparty opinią Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych oraz niezależnych, zatrudnionych przez Port Lotniczy ekspertów, którzy nadzorować będą wykonanie robót. Taką technologię, jako rekomendowaną do uznania, potwierdził także 15 lutego 2013 roku Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami