TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-21 - Przewoźnik z najlepszą obsługą cateringową

Europejscy przewoźnicy po raz kolejny zostali wyróżnieni, tym razem uwaga jurorów skupiła się na zapleczu gastronomicznym. Sędziowie oceniali smak dań serwowanych na pokładach samolotów, ich jakoś oraz sposób podania.

reklama


Najwyższe wyróżnienie otrzymały holenderskie linie lotnicze - KLM. Przewoźnik otrzymał wyróżnienie Skycanners European Airline Food Awards w kategorii lotów długodystansowych. Menu w klasie biznesowej zmienia się co tydzień. Potrawy są przygotowywane przez Richarda Ekkebusa, szefa kuchni odznaczonego gwiazdkami Michelin. Potrawy w klasie biznes to np. duszona dziczyzna, dorsz w curry w sosie kokosowo-cytrynowym. Podróżujący w klasie ekonomicznej mogą zjeść kanapki z organicznego pieczywa.

"Do niedawna jedzenie w samolotach uznawane było za mdłe. Jednak, jakość serwowanych potraw w czasie lotu znacznie się poprawiła. Linie lotnicze kładą większy nacisk, na jakość podawanych potraw. Większość linii lotniczych uświadomiła sobie, że jakość jedzenia na pokładzie odgrywa ważną rolę wizerunkową" - zauważa Victoria Bailie z Skyscanners.

Kulinarne wyróżnienia otrzymały również linie Aeroflot, SAS, Air France i British Airways.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com