TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-24 - Szkolenia dla pracowników branży turystycznej

Firmy Microsoft i Combidata Poland zapraszają pracowników segmentu MŚP z branży turystycznej, usług finansowych, handlowej oraz ochrony zdrowia na bezpłatne szkolenia realizowane w dwóch grupach tematycznych - obsługi systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 oraz Microsoft Office 365 - przeprowadzanych w ramach projektu "CRM dla Mazowsza". W szkoleniach mogą wziąć udział firmy działające w województwie mazowieckim. Inicjatywa jest realizowana w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki "Regionalne kadry gospodarki", Działanie 8.1 "Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie", Poddziałanie 8.1.1 "Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw".

reklama


Uczestnicy szkoleń otrzymają podręczniki, dostęp do szkoleń e-learningowych z zakresu technik sprzedaży i umiejętności interpersonalnych, a także licencję na korzystanie z rozwiązań Microsoft Dynamics CRM Online i Microsoft Office 365 przez okres 2 miesięcy.

- Cieszymy się, że możemy wziąć udział w tym innowacyjnym projekcie - komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development w polskim oddziale firmy Microsoft. - Przekażemy uczestnikom szkoleń wiedzę z zakresu możliwości oferowanych przez nasz system, Microsoft Dynamics CRM Online, który umożliwia między innymi zarządzanie sprzedażą, kampaniami marketingowymi, działaniami posprzedażowymi czy zarządzanie celami i generowanie raportów. Chcemy, aby uczestnicy spotkania zdobyli nowe lub podnieśli już istniejące umiejętności związane z obsługą systemu CRM, a także umocnili się w przekonaniu, jak wiele w rozwoju zawodowym może zaoferować im tej klasy rozwiązanie - dodaje.

- Prowadzeniem szkoleń i wdrażaniem Microsoft Dynamics CRM firma Combidata zajmuje się od wielu lat. Przedsiębiorstwa, nawet te kilku osobowe, twierdzą, że od momentu, kiedy zaczęły używać systemu CRM, pozyskiwanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów wzrosło im kilkakrotnie. Od kiedy korzystają z tego narzędzia nie zapominają o tych, którzy są już ich klientami oraz odnotowują coraz większy odsetek zakończonych pozytywnie transakcji z nowymi odbiorcami - mówi Monika Koszewska, Wiceprezes Zarządu, Combidata Poland. - Wzięcie udziału w szkoleniu nie oznacza, że musimy zacząć używać CRM-a, ale nie biorąc udziału w projekcie nie będziemy mieli szansy przekonać się o tym, że jest to narzędzie, które pomoże rozwijać każdy biznes - dodaje.

Aby wziąć udział w szkoleniach, należy pobrać, wypełnić i odesłać formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.crmmazowsze.eduportal.pl. Szkolenia potrwają do kwietnia 2013 roku i będą uruchamiane na bieżąco, po zebraniu odpowiedniej liczby uczestników, o czym będą oni informowani z dwutygodniowym wyprzedzeniem.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com