TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Trzydziestolatek, podróżujący samotnie w celach turystycznych to najbardziej pożądany pasażer przez pracowników linii lotniczych. W samolocie sprawia najmniej problemów - takie wnioski wyciągnął Skyscanner po przeprowadzeniu rozmów z ponad 700 członkami załóg pokładowych z różnych krajów.
reklama
Badanie miało na celu sporządzenie wizji idealnego pasażera, a także wyłonienie irytujących zachowań w samolocie. To czego najbardziej nie lubią stewardzi i stewardessy to pstrykanie palcami w celu zwrócenia uwagi. Takie zachowanie za denerwujące uznało aż 26 procent pytanych członków załóg.
Na drugim miejscu listy upierdliwych zachowań uplasowało się zbyt wczesne wstawanie z miejsc podczas lądowania (13 procent). Na trzecie trafiło zaś upychanie przez pasażerów do schowka bagażowego nad głową zbyt dużej ilości bagażu (11 procent).
Personel pokładowy nie lubi również jak pasażerowie głośno dyskutują podczas prezentacji związanej z bezpieczeństwem (9 procent), a w trakcie lotu proszą o dodatkowe poduszki i koce (8 procent). Niechęć stewardess wzbudzają także osoby, które narzekają na posiłki (6 procent) oraz chcą zmiany marki napoju na inną niż podawana właśnie na pokładzie (4 procent).
Co ciekawe, na liście nie znalazły się próby uwodzenia personelu pokładowego. Czyżbyśmy zatem lubili poflirtować w samolocie?
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami