TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-09-19 - Ibis wprowadza nową strategię

Grupa Hotelowa Orbis i jej partner Accor realizują kolejny etap przyjętej w 2011 roku strategii dynamizacji marek hoteli ekonomicznych.

reklama


Obejmuje ona m.in. modernizacje powierzchni ogólnodostępnych w hotelach ibis, a jej celem jest zwiększenie komfortu wypoczynku gości bez zmiany ceny za nocleg. Modernizacje te sukcesywnie są wprowadzane również w Polsce. W kwietniu br., jako pierwszy, przeszedł renowację ibis Warszawa Stare Miasto, a w sierpniu zakończyły się modernizacje w hotelach ibis Warszawa Centrum i ibis Warszawa Ostrobramska. W IV kwartale tego roku podobny remont planowany jest w hotelu ibis Łódź Centrum.

Nowa strategia marki ibis jest, zdaniem przedstawicieli GH Orbis, odzwierciedleniem głębokich zmian jakie zaszły w potrzebach gości wobec produktów i usług hotelarskich. Klient XXI wieku oczekuje od marek w każdym segmencie nowoczesności, unikalnego stylu i zaangażowania w ochronę środowiska. W odpowiedzi na te potrzeby, marka ibis rozpoczęła wprowadzenie zmian w swoich hotelach: nowatorskie wzornictwo, użycie naturalnych materiałów czy wielofunkcyjność przestrzeni publicznej proponowana w projekcie Avanzi, ma w założeniu dodać wnętrzom przytulności, a także stworzyć domową atmosferę.

Jednym z głównych założeń projektu Avanzi jest element interakcji. Ma się ona odbywać na każdym poziomie: między pracownikiem a gościem, a także między samymi gośćmi. Zmodernizowane przestrzenie mają zachęcać do spędzania w nich czasu i sprzyjać nawiązywaniu znajomości. Cel ten ma zostać osiągnięty poprzez założenie przenikania się przestrzeni i rozplanowanie całej powierzchni na zasadzie otwartego planu, gdzie forma służy funkcjonalności.

Nowe lobby hoteli ibis to wielofunkcyjna, świetnie wyposażona przestrzeń, która jest, wedle zapewnień spółki, "duszą hotelu" i centralnym punktem, gdzie goście mogą się spotkać, pracować, zrelaksować czy zjeść posiłek. To miejsce, które ma emanować przyjazną, gościnną atmosferą.

Pomieszczenia zaprojektowane są w modnej stylistyce utrzymanej w jasnej tonacji z dodatkiem drewnianych elementów, ciepłych akcentów kolorystycznych i grafik na ścianach czy suficie. Wydobycie klimatu przytulności i komfortu, zostało także osiągnięte poprzez wstawienie do nich foteli na biegunach, dużych sof czy stolików z blatami do gier planszowych, przy których goście mogą zrelaksować się po pracy.

Innowacyjne rozwiązanie zastosowano także w recepcji. Jej tylne panele służą jako ekran, na którym wyświetlane są informacje dla gości, takie jak prognoza pogody czy aktualne oferty specjalne, w bardziej nieformalny, a zarazem intuicyjny sposób.

Pierwszym hotelem w Polsce, w którym zakończono wdrażanie projektu Avanzi był ibis Warszawa Stare Miasto, położony tuż przy Warszawskiej Starówce. W sierpniu prace modernizacyjne zakończono w ibis Warszawa Centrum, usytuowanym przy al. Solidarności, w biznesowej części miasta oraz w ibis Warszawa Ostrobramska, położonym przy trasie wylotowej z Warszawy w kierunku wschodnim.

Nowa koncepcja odmieniła nie do poznania powierzchnie ogólnodostępne w tych hotelach. Prezentując nowoczesny design i jakość wykończenia według projektu Avanzi, marka ibis pragnie pokazać, że nie jest on dedykowany wyłącznie ekskluzywnym hotelom, ale także obiektom o standardzie ekonomicznym. W IV kwartale 2013 roku podobna modernizacja planowana jest w kolejnym hotelu w Polsce - ibis Łódź Centrum, zlokalizowanym w centrum Łodzi, przy zbiegu ulic Piłsudskiego i Piotrkowskiej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com