TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-11-26 - Nowy hotel w sieci Best Western

Best Western poinformował o rozszerzeniu sieci o kolejny obiekt. W kwietniu dołączy do sieci płocki hotel Petropol.

reklama


W obiekcie trwają obecnie prace remontowo-adaptacyjne, które dostosują go do standardów sieci.

Położony przy ul. Jachowicza 49 hotel w przeszłości należał do sieci Orbis. Koszt modernizacji, która ma przywrócić budynkowi dawny blask i sprawić, że obiekt ponownie stanie się jedną z wizytówek miasta, wyniesie kilkanaście milionów złotych. Inwestorem jest Petropol "Da&Paf" sp. z o.o. i wspólnicy spółka komandytowa.

Po zakończeniu prac budowlanych trzygwiazdkowy hotel będzie funkcjonował pod nazwą Best Western Petropol. Dziewięciopiętrowy obiekt zaoferuje gościom 84 pokoje, które zostaną wykończone zgodnie ze standardami sieci. Goście będą mogli również skorzystać z dwóch, w pełni wyposażonych sal konferencyjnych. Pierwsza z nich pomieści do 120 osób, druga będzie mniejsza, przeznaczona dla maksymalnie 25 osób.

"Zależy nam, aby Best Western był siecią o zasięgu ogólnopolskim, której obiekty staną we wszystkich ważnych miastach. Dlatego otwarcie hotelu w Płocku jest istotnym punktem naszej strategii rozwoju. Szczególnie cieszy nas fakt, że będzie to Petropol, jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w mieście" - powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Oferta obiektu będzie skierowana przede wszystkim do klientów biznesowych, dlatego już teraz inwestorzy myślą o dodatkowych usługach stworzonych specjalnie z myślą o tej grupie. Planowane jest m.in. uruchomienie transportu łączącego hotel z największymi lotniskami w regionie.

"Płock potrzebuje hotelu, który odpowie na oczekiwania wymagających gości, a międzynarodowe standardy sieci Best Western są dla podróżnych synonimem najwyżej jakości usług. Dzięki przynależności do sieci Petropol będzie wyjątkowym obiektem na mapie miasta. Ma szansę ponownie stać się jednym z symboli Płocka" - powiedział Dariusz Malinowski, przedstawiciel spółki Petropol "Da&Paf". "Zdecydowaliśmy się na przystąpienie właśnie do tej sieci, ponieważ oferuje cały wachlarz usług, które pomagają w prowadzeniu obiektu na najwyższym poziomie. Od globalnego systemu dystrybucji i jednolitego systemu rezerwacji on-line, przez planowane centralnie działania marketingowe, po jeden z najlepszych na świecie programów lojalnościowych, Best Western Rewards - dodał.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com