TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W poniedziałek, na oficjalnym profilu sieci Burger King na Twitterze, pojawiła się informacja o treści: sprzedano nas McDonald`s. Potwierdzeniem newsa miała być zamiana logo.
reklama
Na początku internauci uwierzyli w tą wiadomość. Jednak kiedy zamiast wpisów promujących hamburgery zaczęły pojawiać się wulgaryzmy i rasistowskie epitety, nikt nie miał już wątpliwości, że to sprawka hakerów.
Na razie nie ustalono kto włamał się na konto należące do Burger Kinga. Sieć restauracji McDonald`s zapewnia, iż nie ma nic wspólnego z tym wydarzeniem.
Na szczęście atak hakerów nie spowodował strat finansowych, tylko sporo zamieszania. Zwrócił również uwagę na kwestię cyberbezpieczeństwa. Twitter powinien znacznie lepiej zabezpieczać hasła dostępu do kont użytkowników.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami