TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-10-12 - Cztery Produkty Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim

Mija już 6 kwartał realizacji projektu "Plan Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim".

reklama


Projekt działa w ramach kampanii "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza", której głównym celem jest inwentaryzacja istniejących ofert turystycznych na rynku pomorskim poprzez stworzenie czterech markowych produktów, związanych z wyróżnikami regionu. Te produkty to: Amber&Relax, Sea&Emotions, Castle&Adventure oraz Solidarity&Freedom, czyli bursztyn, morze, zamki i Solidarność.

Aby wypromować te unikatowe produkty, powstały cztery spoty reklamowe. Zdjęcia do filmów nagrywano w najpiękniejszych miejscach Trójmiasta i Regionu. Spot do Amber&Relax zabiera oglądających chociażby do Manufaktur Bursztynu S&A w Gdańsku i Gdyni, porywa też na spacer po ul. Mariackiej i plaży. W Sea&Emotions nie zabraknie zdjęć mariny w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. Castle&Emotions przypomni okazałe zamki w Gniewie i Malborku. Solidarity&Freedom zaprasza nie tylko miłośników historii do zobaczenia słynnej stoczniowej bramy nr 2 i warsztatu polskiego noblisty - Lecha Wałęsy.

Etap postprodukcji i montażu spotów jest obecnie na ukończeniu. Dodawana jest muzyka, głos lektora i animacje. Efekty będą będziemy mogli zobaczyć w listopadzie. Projekt na zlecenie Gdańsk Convention Bureau jest realizowany przez Inspiros Consulting Group.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com