TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-28 - Subway: polski rynek wyznacznikiem trendów

Subway wprowadził na rynek nowość - kanapkę przygotowaną na płaskim chlebie tzw. flatbread. Jest to kolejny produkt, który po pozytywnym przyjęciu w Polsce, będzie dostępny w restauracjach całego regionu Europy Środkowo - Wschodniej.

reklama


Do tej pory sieć zdecydowała się poszerzyć menu o o sandwicze z pastą avocado i sandwicze przygotowywane na płaskim chlebie. Wprowadzenie kanapki do stałego menu potwierdza, że Polska stanowi dla sieci istotny rynek. Specjalista do spraw żywności marki, Georg Buhrkohl zapewnia, że wszystkie nowe pozycje wprowadzane do stałej sprzedaży muszą spełniać wymogi dotyczące wartości odżywczych i kalorii. Produkty muszą też pasować do standardów operacyjnych, które obowiązują w sieci Subway. Ostateczna decyzja zostaje podjęta po otrzymaniu pozytywnej opinii klientów, ponieważ to ich gusta i smaki są najważniejsze dla firmy.

Polski rynek jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym działa franczyza Subway. Według przeprowadzonych badań nasi rodacy coraz chętniej jadają poza domem i lubią nowości. Właśnie dlatego wybrano Polskę do przeprowadzenia testów konsumenckich. Poza nowymi propozycjami w menu marka sprawdza na polskim rynku niestandardowe formaty restauracji takie jak Subway Cafe, czyli punkt zaaranżowany w ten sposób, aby klienci mieli możliwość zrobienia szybkich i wygodnych zakupów. Pierwsze dwa takie lokale w tej części Europy zostały otwarte w Katowicach oraz w Cegled na Węgrzech.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com