TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-09-11 - Gość hotelowy zapłaci za negatywną opinię?

Do nietypowego zdarzenia doszło w jednym z kanadyjskich hoteli w Quebec. Właściciele obiektu postanowili pozwać gościa za szkody, które miała wyrządzić napisana przez niego negatywna opinia na portalu TripAdvisor.

reklama


To właśnie recenzja, którą napisał z pobytu w hotelu Laurent Azoulay z Montrealu jest przedmiotem sporu między nim, a właścicielami obiektu. Hotel zażądał 95 tys. dolarów zadośćuczynienia.

Azoulay wraz z ośmioletnim synkiem wykupił dwie noce w hotelu Quebec. Już pierwszej nocy zobaczył w pokoju pluskwy. Postanowił sprawę zgłosić pracownikom obiektu. Na dowód istnienia owadów nagrał nawet film i schwytał intruzów do szklanki. Właściciele hotelu zaproponowali mu przekwaterowanie, ale ten się nie zgodził. W związku z czym w ramach rekompensaty hotel zaproponował mu 40 dolarów rabatu.

Prawnik nieprezentujący interesy hotelu ujawnił, że Azoulay domagał się odszkodowania w wysokości 500 dolarów. Jego zdaniem odmowa wypłaty przez hotel tak wysokiej rekompensaty to główny powód ujawnienia zdarzenia w internecie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com