TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-29 - Nowe lokale sieci Mr Hamburger

Sieć barów fast food Mr. Hamburger przeszła w ostatnim czasie prawdziwą rewitalizację. Odświeżone zostały trzy bary - dwa w Sosnowcu i jeden w Dąbrowie Górniczej. Docelowo remonty mają objąć wszystkie lokale sieci.

reklama


Mr Hamburger sygnuje swoim logiem 17 lokali z jedzeniem typu fast food, z czego 12 funkcjonuje na zasadach franczyzy. Sieć rozwija swoje placówki głównie w miastach liczących 25 tys. mieszkańców.

Inwestycja we własny bar Mr Hamburger to koszt około 85 tys. złotych, na który składa się opłata wstępna oraz wydatki na wyposażenie baru w niezbędny sprzęt. Lokale sieci najczęściej powstają w centrach handlowych i przy ruchliwych ulicach miast. Preferowana powierzchnia użytkowa lokalu to 40 metrów kwadratowych w galeriach handlowych oraz do 80 metrów kwadratowych w pomieszczeniach z salą jadalną.

Właścicielem marki jest firma Pakt, a zarządzaniem siecią i jej rozwojem od lipca tego roku zajmuje się wydzielona ze struktur firmy spółka Mr Hamburger.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com