TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć McDonald's zaplanowała otwarcie własnego kanału telewizyjnego w USA.
reklama
Telewizja McDonald's na początek zacznie działać w ponad 800 restauracjach w Kalifornii, gdzie klienci będą mogli podczas konsumpcji obejrzeć przede wszystkim informacje lokalne, sportowe i programy rozrywkowe. Nie zabraknie również emisji reklam.
Miesięcznie koncern planuje dotrzeć do 20 mln klientów. Jeśli kanał okaże się sukcesem, trafi on do każdej restauracji w Stanach Zjednoczonych.
W medialne przedsięwzięcie McDonald's zaangażowało się BBC America, kanał KABC-TV oraz Mark Burnett - producent reality show "Survivor", które jest znane polskim telewidzom pod tytułem "Robinsonowie".
Specjalny kanał telewizyjny - według magazynu "Time" - może być skutecznym sposobem budowania pozytywnego i kontrolowanego wizerunku marki, między innymi dzięki informacjom o charytatywnej działalności koncernu lub programom na temat żywności.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami