TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-01 - Bąbelki przepisem na sukces?

Na amatorów gazowanych napojów czeka spora niespodzianka. Sieć kawiarni Starbucks planuje wprowadzenie nowej marki - Fizzio.

reklama


Fizzio ma w zamiarze twórców obejmować różne rodzaje napojów, w tym gazowane. W celu zastrzeżenia pomysłu spółka złożyła wniosek do amerykańskiego urzędu patentowego.

Testy napojów, jakie mają pojawić się w ofercie Starbucksa, odbywają się w kilku miejscowościach w stanach Georgia i Teksas. Przygotowywane smaki to Lemon Ale, Original Ginger Ale oraz Spiced Root Beer. Najważniejszym głosem, są jednak klienci i to dla nich kawiarnie przygotowały opcję próbowania produktów produktów dotychczas oferowanych, tyle że w wersji gazowanej.

Sieć kawiarni Starbucks została założona w 1971 roku w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w jej posiadaniu znajduje się ponad 19 tysięcy lokali. Polscy konsumenci mogą korzystać z oferty spółki od 2009 roku. Od tego czasu w kraju otwartych zostało już 35 lokali.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com