TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-17 - Fly.pl o współpracy z Grouponem

Wielu przedsiębiorców działających w branży turystycznej powiedziało NIE serwisom zakupów grupowych, ale nie wszyscy. W maju internetowe biuro podróży Fly.pl, agent sprzedający oferty wiodących w Polsce touroperatorów, zintegrowało się portalem Groupon. Dzięki tej operacji klienci Grouponu,uzyskali możliwość przeglądania w trybie on-line wszystkich typów ofert turystycznych z katalogu Fly.pl. Zrealizowane przez agencję The Digitals wdrożenie, bazuje na systemie Merlin X.

reklama


Integracja ofert turystycznych obejmowała nie tylko przeniesienie treści do nowej domeny, ale również dostosowanie do formatu i szaty graficznej serwisu Groupon Travel. Użytkownicy otrzymali produkt, który oferuje im dostęp do ofert wszystkich biur podróży w jednym miejscu, gwarantując przy tym najniższą na polskim rynku cenę, uwzględniając wszystkie rabaty i zniżki.

Obecnie Fly.pl udostępnia na stronie lastminute.groupon.pl ponad 4 miliony ofert turystycznych, dostępnych w czasie rzeczywistym. Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku, przeprowadzone na tak olbrzymią skalę.

W związku z krytycznym, zwłaszcza w ostatnim czasie (od początku wakacji dziewięć biur podróży ogłosiło upadłość), nastawieniem branży do dyskontowych portali sprzedaży, zapytaliśmy Grzegorza Bosowskiego, Prezesa Zarządu Fly.pl, jak ocenia współpracę swojego biura podróży z firmą Groupon.

TUR - INFO: Jak oceniają Państwo współpracę z Grouponem?

G. Bosowski: współpracę z Grouponem oceniamy bardzo pozytywnie. Jest to solidny, rzetelny partner handlowy, który z każdym miesiącem ugruntowuje swoją pozycję na rynku sprzedaży usług turystycznych.

TUR - INFO: Jaki kierunek sprzedaje się najlepiej?

G.Bosowski: Egipt

TUR - INFO: Czy organizatorzy nie wyrażają pewnych obaw związanych z domeną?

G. Bosowski: Wręcz przeciwnie. Wg naszej wiedzy organizatorzy traktują ten serwis jako ważny i pełnoprawny kanał dystrybucji umożliwiający dotarcie do kilku milionów potencjalnych klientów.

TUR - INFO: Niektórzy z touroperatorów, którzy zgłosili wnioski o upadłość, sprzedawali swoją ofertę w serwisach zakupów grupowych.

G.Bosowski: Nie dopatruję się żadnego związku między upadłością biur a sprzedażą w serwisach grupowych. Przyczyny upadłości organizatorów wynikają moim zdaniem ze sposobu prowadzenia działalności. Wg mojej wiedzy większość z upadłych biur nie prowadziło akcji sprzedażowych w serwisach grupowych, a te które prowadziły, sprzedawały swoją ofertę również powszechny sposób, czyli przez agentów, biura własne itd. Chciałbym przy okazji przypomnieć, że klienci upadłych biur, którzy zakupili swoją ofertę na Grouponie otrzymali od tej firmy możliwość bezkosztowej rezerwacji kolejnych wakacji lub zwrotu kosztów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com