TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wezyr Holidays Coral Travel poinformowało o wdrożeniu platformy komunikacyjnej Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence, które ma na celu usprawnienie jakości obsługi klientów oraz agentów.
reklama
Projekt przeprowadzili specjaliści z Asseco South Eeastern Europe, firmy partnerskiej Interactive Intelligence.
"Mocno rozwijamy naszÄ… sieć sprzedaży, zarówno internetowÄ…, jak i agencyjnÄ…, jednak nawet najlepsza wyszukiwarka ofert na stronie to za maÅ‚o dla wymagajÄ…cych polskich klientów. Polacy chÄ™tnie wyszukujÄ… oferty w Internecie, ale nadal wolÄ… szczegółowe informacje i warunki umowy sprawdzić bezpoÅ›rednio u profesjonalnego doradcy podróży lub doÅ›wiadczonego agenta turystycznego. Dlatego sprawnie dziaÅ‚ajÄ…ce call center jest w naszej branży bardzo ważnym elementem sprzedaży, obsÅ‚ugi posprzedażowej oraz kontaktu z sieciÄ… agencyjnÄ…" - powiedziaÅ‚ Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays Coral Travel.
Customer Interaction Center to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi. W firmie Wezyr Holidays Coral Travel zarządza połączeniami telefonicznymi oraz wiadomościami email kierowanymi do konsultantów obsługi klientów touroperatora oraz do pracowników współpracujących z biurami agencyjnymi.
Wdrożony został moduł IVR, który wstępnie kategoryzuje połączenia (np.: prośba o ofertę, sytuacja awaryjna, reklamacja) i kieruje je do pracowników posiadających odpowiednie kompetencje. Funkcje nagrywania i monitoringu jakości, dostępne w oprogramowaniu CIC, pozwalają na przechowywanie i wyszukiwanie nagrań w celach szkoleniowych lub reklamacyjnych, kontrolę czasu oczekiwania na połączenie oraz ujednoliconą obsługę interakcji telefonicznych i wiadomości email.
Asseco South Eeastern Europe przeprowadziło również integrację pomiędzy CIC oraz systemem płatności i rezerwacji wykorzystywanymi przez Wezyr Holidays Coral Travel, co ułatwia i przyspiesza komunikację z klientami i agentami.
"Oprogramowanie Interactive Intelligence to solidny produkt z górnej półki systemów komunikacyjnych, a staÅ‚y rozwój producenta i innowacje gwarantujÄ… bezpieczeÅ„stwo inwestycji. Duże znaczenie miaÅ‚y również Å›wietne referencje zaprezentowane przez Asseco South Eeastern Europe. Wdrożenie zostaÅ‚o przeprowadzone bardzo sprawnie i bez problemów, a specjaliÅ›ci z Asseco South Eeastern Europe w czasie caÅ‚ego procesu wykazywali siÄ™ dużym zrozumieniem specyfiki naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci." - dodaÅ‚ Ergün.
Umowę pomiędzy Asseco South Eeastern Europe i Wezyr Holidays Coral Travel podpisano pod koniec maja b.r., a system został uruchomiony już na początku lipca. CIC obsługuje około 30 stanowisk contact center oraz 150 stanowisk biznesowych (gdzie spełnia rolę centrali telefonicznej VoIP), zlokalizowanych w Warszawie oraz na terenie całego kraju.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami