TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-23 - Wezyr wprowadza nowÄ… platformÄ™ komunikacyjnÄ…

Wezyr Holidays Coral Travel poinformowało o wdrożeniu platformy komunikacyjnej Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence, które ma na celu usprawnienie jakości obsługi klientów oraz agentów.

reklama


Projekt przeprowadzili specjaliÅ›ci z Asseco South Eeastern Europe, firmy partnerskiej Interactive Intelligence.

"Mocno rozwijamy naszÄ… sieć sprzedaży, zarówno internetowÄ…, jak i agencyjnÄ…, jednak nawet najlepsza wyszukiwarka ofert na stronie to za maÅ‚o dla wymagajÄ…cych polskich klientów. Polacy chÄ™tnie wyszukujÄ… oferty w Internecie, ale nadal wolÄ… szczegółowe informacje i warunki umowy sprawdzić bezpoÅ›rednio u profesjonalnego doradcy podróży lub doÅ›wiadczonego agenta turystycznego. Dlatego sprawnie dziaÅ‚ajÄ…ce call center jest w naszej branży bardzo ważnym elementem sprzedaży, obsÅ‚ugi posprzedażowej oraz kontaktu z sieciÄ… agencyjnÄ…" - powiedziaÅ‚ Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays Coral Travel.

Customer Interaction Center to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi. W firmie Wezyr Holidays Coral Travel zarządza połączeniami telefonicznymi oraz wiadomościami email kierowanymi do konsultantów obsługi klientów touroperatora oraz do pracowników współpracujących z biurami agencyjnymi.

Wdrożony zostaÅ‚ moduÅ‚ IVR, który wstÄ™pnie kategoryzuje poÅ‚Ä…czenia (np.: proÅ›ba o ofertÄ™, sytuacja awaryjna, reklamacja) i kieruje je do pracowników posiadajÄ…cych odpowiednie kompetencje. Funkcje nagrywania i monitoringu jakoÅ›ci, dostÄ™pne w oprogramowaniu CIC, pozwalajÄ… na przechowywanie i wyszukiwanie nagraÅ„ w celach szkoleniowych lub reklamacyjnych, kontrolÄ™ czasu oczekiwania na poÅ‚Ä…czenie oraz ujednoliconÄ… obsÅ‚ugÄ™ interakcji telefonicznych i wiadomoÅ›ci email.

Asseco South Eeastern Europe przeprowadziÅ‚o również integracjÄ™ pomiÄ™dzy CIC oraz systemem pÅ‚atnoÅ›ci i rezerwacji wykorzystywanymi przez Wezyr Holidays Coral Travel, co uÅ‚atwia i przyspiesza komunikacjÄ™ z klientami i agentami.

"Oprogramowanie Interactive Intelligence to solidny produkt z górnej półki systemów komunikacyjnych, a staÅ‚y rozwój producenta i innowacje gwarantujÄ… bezpieczeÅ„stwo inwestycji. Duże znaczenie miaÅ‚y również Å›wietne referencje zaprezentowane przez Asseco South Eeastern Europe. Wdrożenie zostaÅ‚o przeprowadzone bardzo sprawnie i bez problemów, a specjaliÅ›ci z Asseco South Eeastern Europe w czasie caÅ‚ego procesu wykazywali siÄ™ dużym zrozumieniem specyfiki naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci." - dodaÅ‚ Ergün.

UmowÄ™ pomiÄ™dzy Asseco South Eeastern Europe i Wezyr Holidays Coral Travel podpisano pod koniec maja b.r., a system zostaÅ‚ uruchomiony już na poczÄ…tku lipca. CIC obsÅ‚uguje okoÅ‚o 30 stanowisk contact center oraz 150 stanowisk biznesowych (gdzie speÅ‚nia rolÄ™ centrali telefonicznej VoIP), zlokalizowanych w Warszawie oraz na terenie caÅ‚ego kraju.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com