TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-10 - Biuro podróży zmniejsza zakres usług

Od 14 marca 2014 roku internetowe biuro podróży Tripsta.pl zawęzi zakres oferowanych przez siebie usług. Ze swojej oferty wycofa dodatkowe usługi obejmujące rezerwację hoteli oraz wynajmem samochodów.

reklama


Firma skoncentruje się na rozwoju i udoskonaleniu systemu rezerwacji biletów linii lotniczych, także typu low cost oferowanych do wszystkich zakątków świata za pośrednictwem witryny internetowej. W planach jest również uruchomienie kanału mobile oraz ekspansja firmy na nowe rynki.

Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.pl zaznacza, że firma chce się rozwijać na innych rynkach. "Aktualnie chcemy rozwijać to, co jest naszą najmocniejszą stroną, czyli system rezerwacji biletów lotniczych online i poszerzać swoją międzynarodową działalność na kluczowych rynkach. Niezmiennie, jednak misją firmy Tripsta.pl pozostaje dostarczenie użytkownikom zaawansowanej technologicznie platformy do rezerwacji biletów lotniczych online, która pozwala znaleźć najtańsze opcje lotów." - wyjaśnił.

Celem działalności firmy Travelplanet24, właściciela polskiego serwisu Tripsta.pl, będzie rozszerzenie firmy i zakresu działań na nowe rynki, na których prowadzona są już aktywność biznesowa, zwiększenie liczby dostawców usług lotniczych oraz położenie większego nacisku na relacje z liniami lotniczymi, dotarcie z ofertą skierowaną do obecnych i przyszłych klientów oraz skoncentrowanie się na technologiach mobilnych mających coraz większe znaczenie w branży turystycznej.

Ponadto firma chce uruchomić dodatkowe usługi, jak Price Radar, czyli narzędzie umożliwiające wyszukiwanie połączeń na zdefiniowanej przez użytkownika trasie. Ze względu na dużą liczbę udostępnianych danych użytkownicy Price Radar mogą poszukiwać rozwiązań dostosowanych do środków finansowych jakimi dysponują i jakie chcą przeznaczyć na planowane wyjazdy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com