TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Koncern turystyczny, właściciel znanej w Polsce marki biur podróży, TUI Travel zaprezentował jak będą wyglądać turystyczne "sklepy przyszłości". Pierwszy taki salon firmowy ma otworzyć swe podwoje dla turystów już pod koniec lata.
reklama
Spółka matka takich marek jak Thomson i First Choice do końca roku ma w planach uruchomienie 10 takich placówek, a w ciągu najbliższych kilku lat liczba ta ma wzrosnąć do 100. Przedstawiciele firmy zapewniają, że mimo nowej strategii w interesie spółki nadal leży kontynuacja i ulepszanie kanału sprzedaży online.
To co ma wyróżniać sklepy TUI Travel to ekrany video, na których ukazywać się będą materiały z wakacyjnych kurortów - czyli coś więcej niż oferta prezentowana w katalogu. Doradcy będą udzielać wskazówek i zachęcać do zakupu wycieczki w kawiarnianej atmosferze. Dużym udogodnieniem dla klientów ma być wprowadzenie usługi Wi-Fi w każdym z punktów.
Poniżej prezentujemy filmik przedstawiający wizualizację turystycznych sklepów przyszłości:
Inwestycja w sklepy przyszłości to ważny krok w stronę ulepszania oferty sprzedaży stacjonarnej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami