TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-02 - Katowice. Dla odmiany.

Radni Katowic przyjęli nową strategię promocji miasta. Stolica Śląska ma nowe logo i hasło promocyjne.

reklama


"Katowice. Dla odmiany" - takie hasło wybrali w internetowej ankiecie sami mieszkańcy. Slogan spodobał się 48% głosujących. Do wyboru było też hasło "Katowice. W centrum przemian", za którym głosowało poparło 38% ankietowanych.

Nowe hasło ma pokazywać przemiany, jakie dokonały się w ostatnich latach w Katowicach oraz eksponować unikatowy wizerunek miasta.

Symbolem graficznym stolicy regionu nie jest już Spodek. Nowe logo znane jest ze starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Jest to dwuwarstwowe serce. Na dole serce jest koloru szarego co nawiązuje do przemysłowych i górniczych korzeni. Górna warstwa jest kolorowa, co ma pokazać, że współczesne Katowice to miasto innowacyjne, aktywne, nowoczesne.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com